В случай, че шведската компания Saab получи независимост от концерна GM, тя планира да последва примера на компютърния гигант Apple, това заяви директорът на отдел Маркетинг и продажби Кнут Симонсон.
Идеята на шведите е, че не трябва да са производител на масови автомобили с цел голяма печалба, а марката да се превърне в начин на живот за своите клиенти, както е Apple за нейните фенове.
Първият автомобил, който ще е създаден на базата на тази идеология ще е новото поколение на 9-5, което ще дебютира следващия месец в Женева. Неговите продажби ще стартират в края на годината, а цената му ще е по-висока от тази на сегашния модел.
Припомняме Ви, че General Motors усилено търси купувач за Saab, но засега без успех. Това подтикна американците да мислят за вариант да отделят марката от концерна и тя да стане независима, продължавайки същевременно да е собственост на GM.
Идеята на шведите е, че не трябва да са производител на масови автомобили с цел голяма печалба, а марката да се превърне в начин на живот за своите клиенти, както е Apple за нейните фенове.
Първият автомобил, който ще е създаден на базата на тази идеология ще е новото поколение на 9-5, което ще дебютира следващия месец в Женева. Неговите продажби ще стартират в края на годината, а цената му ще е по-висока от тази на сегашния модел.
Припомняме Ви, че General Motors усилено търси купувач за Saab, но засега без успех. Това подтикна американците да мислят за вариант да отделят марката от концерна и тя да стане независима, продължавайки същевременно да е собственост на GM.