Серийната версия на кросоувъра Saab 9-4X ще направи световен дебют на изложението в Лос Анджелис през следващия месец, но от шведската компания са решили да не ни карат да чакаме повече и разпространиха снимки и информация за модела.
Причината Saab да се спре точно на този автосалон е, че моделът ще бъде лансиран първо в САЩ през май 2011г., а продажбите му в Европа ще стартират през есента на същата година.
Saab 9-4X е запазил характерните за останалите модели на марката дизайнерски линии, като споделя обща платформа и някои двигатели с Cadillac SRX. Интериорът също е в традиционния стил на марката, но с доста съвременни дизайнерски решения и технологии.
Двигателите, с които ще се предлага изцяло новият модел на Saab са два бензинови, като първият е 3.0-литров атмосферен, с мощност 265к.с., и с него автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 9.0сек. Другият агрегат е 2.8-литров турбинен, доставящ 300к.с.и позволяващ ускорението от 0-100км/ч. да става за 8.3сек.
И в двата случая скоростната кутия е шестстепенна роботизирана, предаваща мощността към системата за задвижване на четирите колела Saab XWD. Освен това, са налице електронен диференциал с повишено триене и адаптивно окачване DriveSense, разполагащо с 4 режима – Intelligent, Comfort, Sport и Eco.
Причината Saab да се спре точно на този автосалон е, че моделът ще бъде лансиран първо в САЩ през май 2011г., а продажбите му в Европа ще стартират през есента на същата година.
Saab 9-4X е запазил характерните за останалите модели на марката дизайнерски линии, като споделя обща платформа и някои двигатели с Cadillac SRX. Интериорът също е в традиционния стил на марката, но с доста съвременни дизайнерски решения и технологии.
Двигателите, с които ще се предлага изцяло новият модел на Saab са два бензинови, като първият е 3.0-литров атмосферен, с мощност 265к.с., и с него автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 9.0сек. Другият агрегат е 2.8-литров турбинен, доставящ 300к.с.и позволяващ ускорението от 0-100км/ч. да става за 8.3сек.
И в двата случая скоростната кутия е шестстепенна роботизирана, предаваща мощността към системата за задвижване на четирите колела Saab XWD. Освен това, са налице електронен диференциал с повишено триене и адаптивно окачване DriveSense, разполагащо с 4 режима – Intelligent, Comfort, Sport и Eco.