Новото поколение на Saab 9-3 трябва да се появи на пазара през 2012г., но дотогава от шведката компания ще направят всичко възможно, за да засилят продажбите на настоящия модел.
Като начало, инженерите на Saab са извършили доста подобрения по модел 2011 на 9-3, който ще бъде представен на изложението в Париж. Те засягат както визията, така и двигателите на автомобила.
Козметични промени са настъпили в предните фарове, задните светлини, броните и джантите, като от Saab не пропускат да се похвалят, че аеродинамиката на автомобила също е подобрена. Освен това, моделът вече се предлага и с два нови екстериорни цвята.
За оформлението на интериора са използвани по-качествени материали, а върху таблото се е появил индикатор за смяна на предавките. Моделът Aero пък е получил нов спортен волан и тапицерия с перфорирана кожа.
Наи-интересното при модел 2011 на Saab 9-3 обаче са неговите двигатели и особено дизеловата гама. Трите турбодизелови агрегата са получили доста подобрения, довели до увеличение на техните мощности от 120, 150 и 160к.с. съответно на 130, 160 и 180 к.с.
Въпреки това, модификациите на модела, оборудвани с дизелови двигатели са станали с 12% по-икономични, като базисната може да се похвали със среден разход на гориво от 4.5л/100км. и отделяни CO2 емисии от 119гр/км.
Конкретни детайли за бензиновите агрегати не се съобщават, но става ясно, че и те са претърпели промени, довели до намаляване на консумацията на гориво и отделните вредни емисии средно със 7%. Важна новост при тях е, че вече и 2.0-литровият, генериращ 163к.с., може да се поръча със задвижване към четирите колела, като до момента това беше възможно само при тези с мощности 200 и 210к.с.
Като начало, инженерите на Saab са извършили доста подобрения по модел 2011 на 9-3, който ще бъде представен на изложението в Париж. Те засягат както визията, така и двигателите на автомобила.
Козметични промени са настъпили в предните фарове, задните светлини, броните и джантите, като от Saab не пропускат да се похвалят, че аеродинамиката на автомобила също е подобрена. Освен това, моделът вече се предлага и с два нови екстериорни цвята.
За оформлението на интериора са използвани по-качествени материали, а върху таблото се е появил индикатор за смяна на предавките. Моделът Aero пък е получил нов спортен волан и тапицерия с перфорирана кожа.
Наи-интересното при модел 2011 на Saab 9-3 обаче са неговите двигатели и особено дизеловата гама. Трите турбодизелови агрегата са получили доста подобрения, довели до увеличение на техните мощности от 120, 150 и 160к.с. съответно на 130, 160 и 180 к.с.
Въпреки това, модификациите на модела, оборудвани с дизелови двигатели са станали с 12% по-икономични, като базисната може да се похвали със среден разход на гориво от 4.5л/100км. и отделяни CO2 емисии от 119гр/км.
Конкретни детайли за бензиновите агрегати не се съобщават, но става ясно, че и те са претърпели промени, довели до намаляване на консумацията на гориво и отделните вредни емисии средно със 7%. Важна новост при тях е, че вече и 2.0-литровият, генериращ 163к.с., може да се поръча със задвижване към четирите колела, като до момента това беше възможно само при тези с мощности 200 и 210к.с.