Повечето от вас вероятно си спомнят румънските джипове Aro, които бяха популярни по времето на социализма, но преди около 7 години компанията беше принудена да преустанови дейност, а заводът и в град Кампулунг беше преквалифициран за производство на резервни части за Dacia.
Според информация на румънското издание ZF обаче, компанията Landmark Management, придобила правата върху марката Aro, има намерение да възроди производството на джиповете.
За да реализира намеренията си, бизнесменът Николай Ратиу, който оглавява Landmark Management, усилено води преговори с потенциални инвеститори, като по неговите думи не липсва заинтересованост.
Идеята е първоначално да се възстанови производството на резервни части за вече произведените автомобили Aro, 35 000 от които все още са в експлоатация. Освен това, част от общо 375 000-те произведени джипове също могат да тръгнат по пътищата, ако им бъде направен необходимият ремонт.
Според информация на румънското издание ZF обаче, компанията Landmark Management, придобила правата върху марката Aro, има намерение да възроди производството на джиповете.
За да реализира намеренията си, бизнесменът Николай Ратиу, който оглавява Landmark Management, усилено води преговори с потенциални инвеститори, като по неговите думи не липсва заинтересованост.
Идеята е първоначално да се възстанови производството на резервни части за вече произведените автомобили Aro, 35 000 от които все още са в експлоатация. Освен това, част от общо 375 000-те произведени джипове също могат да тръгнат по пътищата, ако им бъде направен необходимият ремонт.