Да направиш един ексклузивен автомобил уникален въобще не е лесна работа, но италианската тунинг компания Romeo Ferraris определено се справя с тази задача и го доказа за пореден път с Chevrolet Corvette Z06.
Американският мускулест автомобил е получил нови джанти с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад, модифицирано окачване, по-мощни спирачни механизми и нова изпускателна система.
Интериорът на тунингования Corvette Z06 пък е добил по-европейски вид, като в него се монтирани спортни седалки Recaro и волан Commando, а безличните пластмасови елементи са облечени в кожа.
Същинската работа обаче е била по 7.0-литровия V8 двигател на спортната кола, чиято мощност е увеличена от 512 на 677к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 637 на 823Нм.
За да постигнат тази производителност, инженерите на Romeo Ferraris са оборудвали автомобила с тунинг комплект на Vortech, включващ нови компресор, междинен охладител и горивни инжектори. Крайният резултат от извършените модификации пък е ускорение от 0-100км/ч. за 3.3сек., от 0-200км/ч. за 10сек. и достигане на максимална скорост от 300км/ч.
Американският мускулест автомобил е получил нови джанти с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад, модифицирано окачване, по-мощни спирачни механизми и нова изпускателна система.
Интериорът на тунингования Corvette Z06 пък е добил по-европейски вид, като в него се монтирани спортни седалки Recaro и волан Commando, а безличните пластмасови елементи са облечени в кожа.
Същинската работа обаче е била по 7.0-литровия V8 двигател на спортната кола, чиято мощност е увеличена от 512 на 677к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 637 на 823Нм.
За да постигнат тази производителност, инженерите на Romeo Ferraris са оборудвали автомобила с тунинг комплект на Vortech, включващ нови компресор, междинен охладител и горивни инжектори. Крайният резултат от извършените модификации пък е ускорение от 0-100км/ч. за 3.3сек., от 0-200км/ч. за 10сек. и достигане на максимална скорост от 300км/ч.