Gordini определено е име, което привлича вниманието, когато става въпрос за Renault. Изглежда, че френската компания има намерение да съживи това наименование, но не като отделен модел, а като нова гама спортни модификации.
Сайтът Carsuk.net пише, че бъдещата серия Gordini ще бъде въведена над характеризираща се със спортен характер RS (Renaultsport). Французите обмислят тя да предлага широк спектър от промени, сред които нов бодикит, алуминиеви джанти и специални цветови окраски.
Според изданието, първият модел, който ще получи версия Gordini е Twingo, а на по-късен етап такива модификации ще бъдат въведени на Megane и Clio. Очаква се от Renault да разкрият повече информация по въпроса през следващата седмица.
Името Gordini е използвано от френската компания за най-мощната версия на популярния модел от 60-те и 70-те години на миналия век - Renault 8. Любопитно за нас българите е, че част от производството на този модел се е осъществявало в Пловдив, но не и на горещата версия, която може да се похвали с множество победи в рали състезания.
Източник: Carsuk.net
Сайтът Carsuk.net пише, че бъдещата серия Gordini ще бъде въведена над характеризираща се със спортен характер RS (Renaultsport). Французите обмислят тя да предлага широк спектър от промени, сред които нов бодикит, алуминиеви джанти и специални цветови окраски.
Според изданието, първият модел, който ще получи версия Gordini е Twingo, а на по-късен етап такива модификации ще бъдат въведени на Megane и Clio. Очаква се от Renault да разкрият повече информация по въпроса през следващата седмица.
Името Gordini е използвано от френската компания за най-мощната версия на популярния модел от 60-те и 70-те години на миналия век - Renault 8. Любопитно за нас българите е, че част от производството на този модел се е осъществявало в Пловдив, но не и на горещата версия, която може да се похвали с множество победи в рали състезания.
Източник: Carsuk.net