Renaultsport представи новите си рали автомобили R1 и R2, които са базирани на модела Twingo и са оборудвани със състезателни пакети. Първата кола е икономична и е подходяща за начинаещи пилоти, докато втората е насочена към професионалните състезатели.
Освен че могат да се използват в рали състезания, двата автомобила са лицензирани и за движение по стандартни пътища, като цената на пакета за R2 е 27 990 евро, а тази на R1 все още не се съобщава.
Twingo Renaultsport R2 е оборудван с 1.6-литровия двигател на модификацията RS, но мощността му е увеличена от 133 на 160к.с., а максималният въртящ момент вече достига 160Нм. Агрегатът е комбиниран с петстепенна механична скоростна кутия, чиито предавки се сменят от лост на волана.
Автомобилът е получил също регулируемо спортно окачване, диференциал с повишено триене, мощни спирачки с 280мм. дискове отпред и 240мм. отзад, както и защитен ролбар в интериора. Пакетът включва още състезателни седалки Sabelt, с шестточкови предпазни колани, и два комплекта алуминиеви джанти – 15-инчови за макадам и 16-инчови за асфалт.
Както вече споменахме, Twingo Renaultsport R1 е икономичната версия на R2, при която, за да се намали цената са орязани някои подобрения. Мощността е 133к.с., като при стандартното Twingo RS, окачването не е регулируемо и не са правени допълнителни настройки по трансмисията.
Освен че могат да се използват в рали състезания, двата автомобила са лицензирани и за движение по стандартни пътища, като цената на пакета за R2 е 27 990 евро, а тази на R1 все още не се съобщава.
Twingo Renaultsport R2 е оборудван с 1.6-литровия двигател на модификацията RS, но мощността му е увеличена от 133 на 160к.с., а максималният въртящ момент вече достига 160Нм. Агрегатът е комбиниран с петстепенна механична скоростна кутия, чиито предавки се сменят от лост на волана.
Автомобилът е получил също регулируемо спортно окачване, диференциал с повишено триене, мощни спирачки с 280мм. дискове отпред и 240мм. отзад, както и защитен ролбар в интериора. Пакетът включва още състезателни седалки Sabelt, с шестточкови предпазни колани, и два комплекта алуминиеви джанти – 15-инчови за макадам и 16-инчови за асфалт.
Както вече споменахме, Twingo Renaultsport R1 е икономичната версия на R2, при която, за да се намали цената са орязани някои подобрения. Мощността е 133к.с., като при стандартното Twingo RS, окачването не е регулируемо и не са правени допълнителни настройки по трансмисията.