Подразделението M-Power на немската компания BMW, продължава да бележи значителни ръстове, доказвайки, че за качествените автомобили, по-високата цена не е от значение.
Според изнесените резултати, през 2010 година баварската компания е продала 16 967 M-модела, което е с 14,2% повече, в сравнение с 2009-та. И това е постигнато въпреки ниските продажби на M5 и M6, дължащи се на скорошната поява на техните наследници.
Най-силният интерес през 2010-та отново е бил към M3, като от седана са продадени 1 843 бройки, от кабриолета - 2 544, а от купето - цели 5 729. Много силни са продажбите и на всъдеходите X5 M и X6 M, които са съответно 2 778 и 3 082.
САЩ пък отново е най-големият пазар за M-моделите на BMW, където техният дял от общите продажби на марката е 6% или 6 821 бройки. На второ място се нарежда родната Германия с 1 716, следвана от Великобритания и Северна Ирландия общо с 1 264.
Най-динамичният пазар за горещите баварски автомобили е Китай. Местното представителство е отчело ръст от цели 255% до 1 088 бройки, като се предполага, че през 2011-та страната ще измести Германия от второто място. Ръстовете в Бразилия и Русия също са доста впечатляващи, съответно с 237% и 104%.
От BMW реализират и минимален ръст от 1% в продажбите на M-Sport пакети за своите модели. Общо 138 800 новия автомобила на марката са били оборудвани с тях през 2010г. При тях основните пазари са Великобритания и Северна Ирландия, следвани от Германия и САЩ.
Автор: vladi
Публикувано на: 04.02.2011 10:30:45
Галерия BMW M3 Sedan Facelift
Читателски коментари
Твоят коментар