На изложението във Франкфурт през 2011г., световен дебют ще направи новото поколение на BMW 3-Series, което ще претърпи значителни промени, по отношение на технологии, електроника и дизайн. Това твърди британското издание Autocar, позовавайки се на анонимни източници от баварската компания.
Следващото поколение на BMW 3-Series ще дойде с нови трицилиндрови бензинов и дизелов двигатели, чието производство ще е по-евтино, отколкото това на четирицилиндровите, но ще изисква специфични настройки по шасито.
Очаква се агрегатите да са с работен обем 1.5л., мощностите и при двата да са 150к.с., а максималният въртящ момент да достига 297Нм. при дизеловия и 230Нм. при бензиновия. Освен това през 2016г. най-вероятно ще бъде въведена и електрическа версия на BMW 3-Series.
Най-голямото предизвикателство пред инженерите на BMW ще е да намалят коефициента на челно съпротивление до 0.24. Според представители на компанията, за да се постигане това само 40% зависи от формата на автомобила, а останалите - от разпределението на въздушния поток.
Следващото поколение на BMW 3-Series ще се предлага също с нова осемстепенна роботизирана скоростна кутия, нова отоплителна система, отнемаща топлината от изпускателната система, хибридна технология, възможност за интернет достъп и светлини с ниска консумация на енергия.
Следващото поколение на BMW 3-Series ще дойде с нови трицилиндрови бензинов и дизелов двигатели, чието производство ще е по-евтино, отколкото това на четирицилиндровите, но ще изисква специфични настройки по шасито.
Очаква се агрегатите да са с работен обем 1.5л., мощностите и при двата да са 150к.с., а максималният въртящ момент да достига 297Нм. при дизеловия и 230Нм. при бензиновия. Освен това през 2016г. най-вероятно ще бъде въведена и електрическа версия на BMW 3-Series.
Най-голямото предизвикателство пред инженерите на BMW ще е да намалят коефициента на челно съпротивление до 0.24. Според представители на компанията, за да се постигане това само 40% зависи от формата на автомобила, а останалите - от разпределението на въздушния поток.
Следващото поколение на BMW 3-Series ще се предлага също с нова осемстепенна роботизирана скоростна кутия, нова отоплителна система, отнемаща топлината от изпускателната система, хибридна технология, възможност за интернет достъп и светлини с ниска консумация на енергия.