От Land Rover съобщиха, че модел 2011 на Range Rover ще се предлага с нов турбодизелов агрегат, който е с работен обем 4.4 литра и ще замени настоящия 3.6-литров V8.
Новият двигател също е осемцилиндров V-образен, като мощността му е 312к.с., а максималният въртящ момент достига 700Нм. Това са съответно с 10 и 15% по-високи стойности, в сравнение с тези на неговия предшественик, но същевременно разходът на гориво и отделяните вреди емисии са с 10% по-ниски.
4.4-литровият агрегат, предназначен за Range Rover, се предлага единствено в съчетание с осемстепенна скоростна кутия, като тази комбинация предоставя ускорение от 0-100км/ч. за 7.6сек. и достигане на максимална скорост от 208км/ч.
Продажбите на Range Rover 4.4 ще стартират през втората половина на тази година, като цената му се очаква да е с около 3 000 евро по-висока от тази на неговия предшественик с 3.6-литров двигател.
Новият двигател също е осемцилиндров V-образен, като мощността му е 312к.с., а максималният въртящ момент достига 700Нм. Това са съответно с 10 и 15% по-високи стойности, в сравнение с тези на неговия предшественик, но същевременно разходът на гориво и отделяните вреди емисии са с 10% по-ниски.
4.4-литровият агрегат, предназначен за Range Rover, се предлага единствено в съчетание с осемстепенна скоростна кутия, като тази комбинация предоставя ускорение от 0-100км/ч. за 7.6сек. и достигане на максимална скорост от 208км/ч.
Продажбите на Range Rover 4.4 ще стартират през втората половина на тази година, като цената му се очаква да е с около 3 000 евро по-висока от тази на неговия предшественик с 3.6-литров двигател.