През есента на тази година, Land Rover ще стартира продажбите на Range Rover модел 2011, който освен козметични промени получава и изцяло нов турбодизелов двигател, както разкриха от компанията още преди месец.
Новият агрегат е 4.4-литров V8 с мощност 312к.с. и максимален въртящ момент 700Нм., и заменя настоящия 3.6-литров V8. Той е комбиниран и с новата скоростна кутия ZF 8HP70, която е осемстепенна автоматична.
С този двигател Range Rover 2011 ускорява от 0-100км.ч за 7.6сек., което е с цели 1.1сек. по-бързо от неговия предшественик. Въпреки това, автомобилът е станал по-екологичен, като отделя с 14% по-малко CO2 емисии и изразходва 18.5% по-малко гориво.
Визуалните промени се състоят предимно в предницата на модела и джантите, докато в интериора се забелязват леки разлики. Като допълнително оборудване вече се предлага високотехнологична аудио система Harman Kardon Logic 7, а системите Gradient Acceleration Control и Hill Start Assist се грижат за безпроблемното изкачване и спускане по наклони.
Новият агрегат е 4.4-литров V8 с мощност 312к.с. и максимален въртящ момент 700Нм., и заменя настоящия 3.6-литров V8. Той е комбиниран и с новата скоростна кутия ZF 8HP70, която е осемстепенна автоматична.
С този двигател Range Rover 2011 ускорява от 0-100км.ч за 7.6сек., което е с цели 1.1сек. по-бързо от неговия предшественик. Въпреки това, автомобилът е станал по-екологичен, като отделя с 14% по-малко CO2 емисии и изразходва 18.5% по-малко гориво.
Визуалните промени се състоят предимно в предницата на модела и джантите, докато в интериора се забелязват леки разлики. Като допълнително оборудване вече се предлага високотехнологична аудио система Harman Kardon Logic 7, а системите Gradient Acceleration Control и Hill Start Assist се грижат за безпроблемното изкачване и спускане по наклони.