Всяка година, когато наближава изложението SEMA, американските тунинг компании се активизират и започнат да разпространяват информация за своите нови проекти.
RENNtech например показа проекта си C74 Konzept, който е базиран на Mercedes C 63 AMG, но се отличава от серийния модел с нов аеродинамичен пакет, механични подобрения и значително увеличена производителност.
Автомобилът е получил карбонови предна устна, заден спойлер и дифузер, разширени арки на калниците и трикомпонентни джанти от ковано желязо, които са с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад. Окачването пък е станало по-твърдо, а спирачната система е последно поколение на RENNtech.
Най-сериозни подобрения обаче са извършени по двигателя на автомобила, чиято мощност е увеличена от стандартните 457 на 605к.с., а максималният му въртящ момент вече достига 755Нм. В резултат на тях C74 Konzept ускорява от 0-100км/ч. за 3.5сек. и е в състояние да развива 327км/ч.
Въпреки че RENNtech са дали име на своя автомобил, те твърдят, че с пакета може да бъде оборудван абсолютно всеки Mercedes C 63 AMG, срещу сумата от 11 950 щатски долара.
RENNtech например показа проекта си C74 Konzept, който е базиран на Mercedes C 63 AMG, но се отличава от серийния модел с нов аеродинамичен пакет, механични подобрения и значително увеличена производителност.
Автомобилът е получил карбонови предна устна, заден спойлер и дифузер, разширени арки на калниците и трикомпонентни джанти от ковано желязо, които са с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад. Окачването пък е станало по-твърдо, а спирачната система е последно поколение на RENNtech.
Най-сериозни подобрения обаче са извършени по двигателя на автомобила, чиято мощност е увеличена от стандартните 457 на 605к.с., а максималният му въртящ момент вече достига 755Нм. В резултат на тях C74 Konzept ускорява от 0-100км/ч. за 3.5сек. и е в състояние да развива 327км/ч.
Въпреки че RENNtech са дали име на своя автомобил, те твърдят, че с пакета може да бъде оборудван абсолютно всеки Mercedes C 63 AMG, срещу сумата от 11 950 щатски долара.