След две години Volvo планира да произведе 50 екземпляра от електрическия хечбек C30, който компанията разработва в момента, разкри британското издание Autocar. Тестовете на автомобила се спонсорират частично от шведското министерство на енергетиката.
50-те автомобила ще бъдат предоставени на специално подбрана група от хора, които ще дават своите отзиви за модела, на база на които ще бъдат извършени довършителни настройки по него и ще бъде създадена необходимата инфраструктура.
Volvo вече представи концепция на електрическото C30, но за изложението в Детройт през януари е подготвен нов прототип, който е леко модернизиран. При него литиево-йонните батерии отново са разположени на местата, където се намират трансмисията и резервоарът при стандартното Volvo C30.
Първият прототип е помогнал изключително много да се определят проблемите по модела и да се подобри безопасността на всички системи, а интериорът на автомобила вече е изцяло завършен.
Електрическият двигател на Volvo C30 е с мощност 111к.с., а с енергията в литиево-йонните батерии могат да се изминат над 150км., без да е необходимо презареждане, което от своя страна се осъществява в домакински контакт за 8 часа. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 11сек. и развива максимална скорост от 130км/ч.
50-те автомобила ще бъдат предоставени на специално подбрана група от хора, които ще дават своите отзиви за модела, на база на които ще бъдат извършени довършителни настройки по него и ще бъде създадена необходимата инфраструктура.
Volvo вече представи концепция на електрическото C30, но за изложението в Детройт през януари е подготвен нов прототип, който е леко модернизиран. При него литиево-йонните батерии отново са разположени на местата, където се намират трансмисията и резервоарът при стандартното Volvo C30.
Първият прототип е помогнал изключително много да се определят проблемите по модела и да се подобри безопасността на всички системи, а интериорът на автомобила вече е изцяло завършен.
Електрическият двигател на Volvo C30 е с мощност 111к.с., а с енергията в литиево-йонните батерии могат да се изминат над 150км., без да е необходимо презареждане, което от своя страна се осъществява в домакински контакт за 8 часа. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 11сек. и развива максимална скорост от 130км/ч.