Според изследване, проведено от британската интернет компания GForce, след пет години 20% от всички продажби на автомобили на Острова ще се осъществяват през нета.
Експертите са на мнение, че една пета от купувачите на коли ще се откажат от обичайните търсене на дилър, пробно шофиране и подписване на договор. Вместо това те ще четат отзиви за моделите от източници, на които имат доверие, за да намерят най-добрата оферта и да платят през интернет.
Основните предимства на покупката на автомобил онлайн са, че се спестява много време и не трябва да се водят преговори на живо с продавача. Според експертите от Gforces, последните аргументи са много важни за така нареченото „интернет поколение”, което комуникира помежду си чрез компютри.
Въпреки че 20% от продажбите на коли през 2015-та ще стават през интернет, това няма да окаже влияние на текущите автотърговци, които обаче трябва да следват тенденциите. Те дори могат да подобрят продажбите си, ако предприемат компетентна маркетингова стратегия.
Експертите са на мнение, че една пета от купувачите на коли ще се откажат от обичайните търсене на дилър, пробно шофиране и подписване на договор. Вместо това те ще четат отзиви за моделите от източници, на които имат доверие, за да намерят най-добрата оферта и да платят през интернет.
Основните предимства на покупката на автомобил онлайн са, че се спестява много време и не трябва да се водят преговори на живо с продавача. Според експертите от Gforces, последните аргументи са много важни за така нареченото „интернет поколение”, което комуникира помежду си чрез компютри.
Въпреки че 20% от продажбите на коли през 2015-та ще стават през интернет, това няма да окаже влияние на текущите автотърговци, които обаче трябва да следват тенденциите. Те дори могат да подобрят продажбите си, ако предприемат компетентна маркетингова стратегия.