Собствениците на Panamera едва ли се интересуват колко гориво харчи автомобилът им, но от Porsche трябва да покрият определени екологични норми, за което се налага да намалят потреблението на гориво. Именно заради това, модел 2011 на Panamera е получил някои механични промени, довели до по-добра енергийна ефективност.
Най-интересната новост е въвеждането на система за регенериране на енергия при спиране, при модификациите с V8 двигатели. Освен това, моделът е оборудван с оптимизирана старт-стоп система и нови гуми с ниско съпротивление, направени от специална смес.
В резултат на извършените подобрения, разходът на гориво е спаднал с по 0.5л/100км. при модификациите S и 4S и с 0.9л/100км. при Panamera Turbo. Нивата на отделяни CO2 емисии при първите са намалели с по 11гр/км., а при Turbo - с 21гр/км.
Инженерите на Porsche са работили и върху стабилността на Panamera, като са оборудвали модела с контролируем заключващ се диференциал, който значително подобрява сцеплението при лоши пътни условия.
Най-интересната новост е въвеждането на система за регенериране на енергия при спиране, при модификациите с V8 двигатели. Освен това, моделът е оборудван с оптимизирана старт-стоп система и нови гуми с ниско съпротивление, направени от специална смес.
В резултат на извършените подобрения, разходът на гориво е спаднал с по 0.5л/100км. при модификациите S и 4S и с 0.9л/100км. при Panamera Turbo. Нивата на отделяни CO2 емисии при първите са намалели с по 11гр/км., а при Turbo - с 21гр/км.
Инженерите на Porsche са работили и върху стабилността на Panamera, като са оборудвали модела с контролируем заключващ се диференциал, който значително подобрява сцеплението при лоши пътни условия.