В интервю за немското списание Westfalenblatt, изпълнителният директор на Porsche, Матиас Мюлер, съобщи, че след големия успех на Cayenne Diesel, компанията е взела решение да пусне дизелова модификация и на Panamera.
Матиас Мюлер е отказал да коментира от какъв точно двигател ще се задвижва Panamera Diesel, но по всяка вероятност това ще е същият 3.0-литров TDI агрегат, използван и от Cayenne Diesel.
Припомняме ви, че двигателят е V-образен шестцилиндров, доставящ мощност от 240к.с. и максимален въртящ момент 550Нм. При Cayenne Diesel той е комбиниран с осемстепенна автоматична трансмисия, позволяваща на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за малко повече от 7 секунди.
Освен любопитната информация около дизеловото Porsche Panamera, Матиас Мюлер разкри пред Westfalenblatt и други интересни подробности, от които става ясно, че окончателното име на бъдещия малък кросоувър на компанията ще е Cajan, както се предполагаше и по-рано.
Матиас Мюлер е отказал да коментира от какъв точно двигател ще се задвижва Panamera Diesel, но по всяка вероятност това ще е същият 3.0-литров TDI агрегат, използван и от Cayenne Diesel.
Припомняме ви, че двигателят е V-образен шестцилиндров, доставящ мощност от 240к.с. и максимален въртящ момент 550Нм. При Cayenne Diesel той е комбиниран с осемстепенна автоматична трансмисия, позволяваща на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за малко повече от 7 секунди.
Освен любопитната информация около дизеловото Porsche Panamera, Матиас Мюлер разкри пред Westfalenblatt и други интересни подробности, от които става ясно, че окончателното име на бъдещия малък кросоувър на компанията ще е Cajan, както се предполагаше и по-рано.