Въпреки световната икономическа криза, продажбите на нови автомобили в Германия продължават да се увеличават. За месец април немската автомобилна федерация е отчела 19,4% ръст, докато за март той беше цели 40%.
Основна причина за рекордните продажби е програмата на немското правителство за подпомагане на всеки човек с 2 500 евро, ако той закупи нов автомобил и бракува стария си. Други държави като Великобритания и Франция също използват подобна стратегия, но при тях се отчита минимален ефект.
За месец април 2009г. в Германия са продадени 380 000 нови автомобила, а през март те са били над 400 000. Въпреки тези благоприятни данни, немската автомобилна индустрия страда изключително много от кризата, поради огромните спадове на чуждите пазари и намалелия износ с 48%.
Основна причина за рекордните продажби е програмата на немското правителство за подпомагане на всеки човек с 2 500 евро, ако той закупи нов автомобил и бракува стария си. Други държави като Великобритания и Франция също използват подобна стратегия, но при тях се отчита минимален ефект.
За месец април 2009г. в Германия са продадени 380 000 нови автомобила, а през март те са били над 400 000. Въпреки тези благоприятни данни, немската автомобилна индустрия страда изключително много от кризата, поради огромните спадове на чуждите пазари и намалелия износ с 48%.