Въпреки че от Audi все още не разкриват дали ще стартират серийно производство на A1 e-Tron и кога евентуално да очакваме електромобила на пазара, немската компания разпространи видеоклип на модела, загатвайки, че не го е забравила.
Концепцията Audi A1 e-Tron беше представена на тазгодишното изложение в Женева през месец март. Тя се задвижва от електромотор с мощност 61к.с., който в определени моменти може да доставя цели 102к.с. Нормалният максимален въртящ момент пък е 150Нм., а пиковият достига 240Нм.
С енергията, съхранявана в литиево-йонните батерии, автомобилът изминава 50км., а когато тя намалее се включва 254-кубиков ванкелов двигател, който ги зарежда. По този начин автономията се увеличава до 250км., като средният разход на гориво на двигателя с вътрешно горене е 1.9л/100км.
Audi A1 e-Tron тежи 1 190кг., което е само със 145кг. повече от стандартния модел, въпреки наличието на батерии, които по принцип увеличават значително теглото. Благодарение на това електромобилът може да се похвали с ускорение от 0-100км/ч. за 10.2сек. и достигане на максимална скорост от 130км/ч.
Концепцията Audi A1 e-Tron беше представена на тазгодишното изложение в Женева през месец март. Тя се задвижва от електромотор с мощност 61к.с., който в определени моменти може да доставя цели 102к.с. Нормалният максимален въртящ момент пък е 150Нм., а пиковият достига 240Нм.
С енергията, съхранявана в литиево-йонните батерии, автомобилът изминава 50км., а когато тя намалее се включва 254-кубиков ванкелов двигател, който ги зарежда. По този начин автономията се увеличава до 250км., като средният разход на гориво на двигателя с вътрешно горене е 1.9л/100км.
Audi A1 e-Tron тежи 1 190кг., което е само със 145кг. повече от стандартния модел, въпреки наличието на батерии, които по принцип увеличават значително теглото. Благодарение на това електромобилът може да се похвали с ускорение от 0-100км/ч. за 10.2сек. и достигане на максимална скорост от 130км/ч.