От Peugeot разкриха подробна информация за концепцията SR1, която ще дебютира на изложението в Женева през март, а нейни снимки бяха разпространени преди няколко дни, когато френската компания оповести плановете си за следващите няколко години и показа новата си емблема.
Със SR1 французите демонстрират новата стилистика на своите бъдещи модели, която ще обнови идентичността на марката. В нея по отличен начин са съчетани изисканост, хармония, агресивност и динамика.
Прототипът SR1 представлява 2+1-местно купе, оборудвано с технологията Hybrid4, която ще видим за първи път през 2011г. в модела 3008. Хибридната система на концепцията се състои от бензинов 1.6-литров двигател, с мощност 218к.с., и електромотор, генериращ 95к.с.
Peugeot SR1 може да се движи в изцяло електрически режим, но тогава предаването е само към задните колела, докато в комбиниран цикъл или когато се използва само агрегатът с вътрешно горене то е към четирите колесника. От компанията посочват, че в смесен цикъл разходът на гориво е 4.9л/100км., а отделяните CO2 емисии – 119гр/км., но все още липсват данни за динамичните показатели на концептуалното купе.
Прототипът има изключително поведение на пътя, благодарение на триъгълните носачи със съставен шенкел отпред и отзад, а също и на иновационната технология за завиване на четирите колела, при която ъгълът на завой на задните зависи от скоростта на движение.
Както вече споменахме, интериорът е за трима души (двама отпред и един отзад), като достъпът до задното място е улеснен чрез придвижваща се централна конзола. Арматурното табло е максимално изчистено. На него изпъкват кормилната колона и страничните панели за управление, а моментните разходи на гориво и електричество, както и автономията, се визуализират на кристални индикатори пред водача.
Със SR1 французите демонстрират новата стилистика на своите бъдещи модели, която ще обнови идентичността на марката. В нея по отличен начин са съчетани изисканост, хармония, агресивност и динамика.
Прототипът SR1 представлява 2+1-местно купе, оборудвано с технологията Hybrid4, която ще видим за първи път през 2011г. в модела 3008. Хибридната система на концепцията се състои от бензинов 1.6-литров двигател, с мощност 218к.с., и електромотор, генериращ 95к.с.
Peugeot SR1 може да се движи в изцяло електрически режим, но тогава предаването е само към задните колела, докато в комбиниран цикъл или когато се използва само агрегатът с вътрешно горене то е към четирите колесника. От компанията посочват, че в смесен цикъл разходът на гориво е 4.9л/100км., а отделяните CO2 емисии – 119гр/км., но все още липсват данни за динамичните показатели на концептуалното купе.
Прототипът има изключително поведение на пътя, благодарение на триъгълните носачи със съставен шенкел отпред и отзад, а също и на иновационната технология за завиване на четирите колела, при която ъгълът на завой на задните зависи от скоростта на движение.
Както вече споменахме, интериорът е за трима души (двама отпред и един отзад), като достъпът до задното място е улеснен чрез придвижваща се централна конзола. Арматурното табло е максимално изчистено. На него изпъкват кормилната колона и страничните панели за управление, а моментните разходи на гориво и електричество, както и автономията, се визуализират на кристални индикатори пред водача.
Дали са копирали от Aston Martin?