Компактният ван 5008, хечбекът 308 и кабриолетът 308 СС издържаха блестящо теста Euro NCAP и получиха максималните пет звезди на него, с колкото може да се похвали и компактният кросоувър 3008. С това Peugeot доказа, че безопасността на всички нива е приоритет на Марката.
Тестът е проведен съобразно новия протокол, наречен „global rating”, чиито изисквания вече са по-големи. Той обобщава всички резултати, получени по различните критерии (защита на възрастните пътници, защита на децата, защита на пешеходците), взимайки предвид и помощните системи (индикатори за непоставен колан, ограничител на скоростта, ESP).
Активната безопасност (избягване на инцидент) се дължи на първо място на поведението на пътя, характерно за всички автомобили Peugeot. То е едно от най-големите постижения и основна ценност на Марката. Към него се прибавят модерно оборудване за безопасност, сигурност и комфорт (индикация на нивото на очите, Distance Alert, фарове с функция самонасочване и др.) и електронните системи (ESP се предлага в 100% от автомобилите 5008, 3008 и 308 във Франция).
По отношение на пасивната безопасност (ограничаване на последиците по време на инцидент), ще припомним, че 5008, 3008 и 308 използват общи технологии. На първо място това е структурата, която разпределя енергията на удара - и трите модела разполагат с трети участък за поемане на енергията в предната част.
Освен тези нива на безопасност, оценявани от Euro NCAP, по-голямата част от автомобилите Peugeot предлагат средства за ограничаване на последиците след инцидента от 2003 година. Услугата Peugeot Urgence, която се активира ръчно или автоматично при инцидент, локализира автомобила и изпраща съобщение до службите за спешна помощ. До сега от услугата са се възползвали близо 3 200 души!
В 308, 3008 и 5008, Peugeot Urgence се предлага безплатно с новaта телематична система WIP Com 3D. През 2010 година, тя ще бъде достъпна в цялата гама Peugeot благодарение на внедряването на „локален комуникационен блок“, като Марката възнамерява да разшири географското й покритие (в момента тя е достъпна в 8 страни).
Тестът е проведен съобразно новия протокол, наречен „global rating”, чиито изисквания вече са по-големи. Той обобщава всички резултати, получени по различните критерии (защита на възрастните пътници, защита на децата, защита на пешеходците), взимайки предвид и помощните системи (индикатори за непоставен колан, ограничител на скоростта, ESP).
Активната безопасност (избягване на инцидент) се дължи на първо място на поведението на пътя, характерно за всички автомобили Peugeot. То е едно от най-големите постижения и основна ценност на Марката. Към него се прибавят модерно оборудване за безопасност, сигурност и комфорт (индикация на нивото на очите, Distance Alert, фарове с функция самонасочване и др.) и електронните системи (ESP се предлага в 100% от автомобилите 5008, 3008 и 308 във Франция).
По отношение на пасивната безопасност (ограничаване на последиците по време на инцидент), ще припомним, че 5008, 3008 и 308 използват общи технологии. На първо място това е структурата, която разпределя енергията на удара - и трите модела разполагат с трети участък за поемане на енергията в предната част.
Освен тези нива на безопасност, оценявани от Euro NCAP, по-голямата част от автомобилите Peugeot предлагат средства за ограничаване на последиците след инцидента от 2003 година. Услугата Peugeot Urgence, която се активира ръчно или автоматично при инцидент, локализира автомобила и изпраща съобщение до службите за спешна помощ. До сега от услугата са се възползвали близо 3 200 души!
В 308, 3008 и 5008, Peugeot Urgence се предлага безплатно с новaта телематична система WIP Com 3D. През 2010 година, тя ще бъде достъпна в цялата гама Peugeot благодарение на внедряването на „локален комуникационен блок“, като Марката възнамерява да разшири географското й покритие (в момента тя е достъпна в 8 страни).