Свикнали сме да свързваме инициалите GTI с Volkswagen Golf, но верните фенове на Peugeot отлично помнят моделите на тяхната любима марка, притежаващи GTi в наименованието си.
От френската компания са решили да възродят обозначението с модела 308 GTi, който ще дебютира на изложението в Париж през септември, но ще бъде наличен единствено във версия с пет врати.
Външно Peugeot 308 GTi се отличава от стандартния модел с карбонова предна устна, нова предна броня, спойлер в задната част на покрива, заден дифузер и хромирани накрайници на изпускателната система.
Джантите на автомобила са 18-инчови, а за по-голяма стабилност инженерите на Peugeot са го оборудвали с нови спирачки, чиито дискове са 340мм. отпред и 290мм. отзад, както и със спортно окачване, свалило височината с 10мм.
Интериорът на 308 GTi напълно съответства на спортната натура на колата. Налице са нови седалки, облечени в кожа, спортни волан и скоростен лост, алуминиеви педали и някои други детайли.
Двигателят на горещия хечбек е бензинов, 1.6-литров турбинен, с мощност 200к.с. при 5 500 - 6 800об/мин. и максимален въртящ момент 275Нм., налични в диапазона 1 700 - 4 500об/мин. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 7.7сек. и развива максимална скорост от 237км/ч.
От френската компания са решили да възродят обозначението с модела 308 GTi, който ще дебютира на изложението в Париж през септември, но ще бъде наличен единствено във версия с пет врати.
Външно Peugeot 308 GTi се отличава от стандартния модел с карбонова предна устна, нова предна броня, спойлер в задната част на покрива, заден дифузер и хромирани накрайници на изпускателната система.
Джантите на автомобила са 18-инчови, а за по-голяма стабилност инженерите на Peugeot са го оборудвали с нови спирачки, чиито дискове са 340мм. отпред и 290мм. отзад, както и със спортно окачване, свалило височината с 10мм.
Интериорът на 308 GTi напълно съответства на спортната натура на колата. Налице са нови седалки, облечени в кожа, спортни волан и скоростен лост, алуминиеви педали и някои други детайли.
Двигателят на горещия хечбек е бензинов, 1.6-литров турбинен, с мощност 200к.с. при 5 500 - 6 800об/мин. и максимален въртящ момент 275Нм., налични в диапазона 1 700 - 4 500об/мин. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 7.7сек. и развива максимална скорост от 237км/ч.