Всички големи автопроизводители се насочиха през последните години към бързоразвиващите се пазари като Китай, Индия и Бразилия, но се оказва, че сметките им за някои от тях могат да им излязат криви.
Най-изненадващо за всички, пазарът на нови автомобили в Индия отбеляза спад за първи път от 2008г. насам, при това с цели 16% на годишна база. Единственият сегмент, при който има ръст е този на лекотоварните коли.
Според изнесените данни от Асоциацията на производителите на автомобили в Индия, през месец юли в страната са реализирани 133 747 продажби на нови коли, а през същия месец на 2010-та те са били цели 158 767 бройки.
Основната заслуга за намалелите продажби обаче се дължи на компанията Maruti Suzuki, която е произвела със 17 000 автомобила по-малко от предвиденото, заради проблеми в заводите си.
Освен това през месец юли са се повишили доста лихвените проценти и цените на горивата. Това е и причината специалистите все още да не могат да преценят на какво точно се дължи спадът в продажбите, за да могат компаниите от бранша, опериращи в Индия, да предприемат необходимите действия.
Автор: pavel
Публикувано на: 14.08.2011 22:22:23
Галерия REVA NXR
Тагове:
Други
Читателски коментари
Твоят коментар