Корея отдавна се превърна в суперсила в автомобилната индустрия и конкурентните и държави започнаха да се съобразяват с нея, а като такава е редно и тя да си има свой суперавтомобил.
С тази задача се е заела местната компания Oullim Motors, която се готви до няколко месеца да пусне модела Spirra, който ще е наличен с четири различни версии на 2.7-литровия си V6 двигател.
Агрегатът на базисната модификация ще е атмосферен и ще разполага с мощност от 175к.с., а максималният му въртящ момент ще достига 245Нм. За клиентите, на които това не им е достатъчно са предвидени две турбо версии, с мощности 330 и 420к.с.
От Oullim Motors са взели предвид и желанията на истинските екстремисти, в следствие на което са създали версия на Spirra с две турбини. Тя е с мощност 500к.с., като е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 3.5сек. и да развива цели 310км/ч.
При всички версии задвижването се предава към задните колела, посредством шестстепенна механична трансмисия. Освен това, суперавтомобилът може да се похвали с тръбно шаси, карбоново тяло и изцяло ръчно сглобяване, а джантите му са с размер 19 инча.
С тази задача се е заела местната компания Oullim Motors, която се готви до няколко месеца да пусне модела Spirra, който ще е наличен с четири различни версии на 2.7-литровия си V6 двигател.
Агрегатът на базисната модификация ще е атмосферен и ще разполага с мощност от 175к.с., а максималният му въртящ момент ще достига 245Нм. За клиентите, на които това не им е достатъчно са предвидени две турбо версии, с мощности 330 и 420к.с.
От Oullim Motors са взели предвид и желанията на истинските екстремисти, в следствие на което са създали версия на Spirra с две турбини. Тя е с мощност 500к.с., като е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 3.5сек. и да развива цели 310км/ч.
При всички версии задвижването се предава към задните колела, посредством шестстепенна механична трансмисия. Освен това, суперавтомобилът може да се похвали с тръбно шаси, карбоново тяло и изцяло ръчно сглобяване, а джантите му са с размер 19 инча.