От Skoda използваха изложението в Париж, за да представят своя проект за електромобил, който е базиран на Octavia комби. Въпреки че с него ще се провеждат усилени тестове през 2011-та, не е планирано той да бъде вкарван в серийно производство.
Octavia Green E Line се отличава външно от серийния модел с перлено бял цвят на каросерията, аеродинамични джанти и лъскав черен покрив с интегрирани в него фотоволтанични панели, служещи за генериране на електричество.
Интериорът пък е почти идентичен с този на стандартната Octavia, като са извършени промени единствено по дисплея пред водача, показващ данните за консумацията на електроенергия, скоростта, количеството оставаща енергия и разстоянието, което може да се измине с нея. Освен това, за оформлението на вътрешността са използвани по-качествени материали.
Skoda Octavia Green E Line е оборудвана с електромотор, чиято мoщност е 114к.с., а енергията за него се доставя от комплект литиево-йонни батерии с капацитет 26.5kWh. Автомобилът има автономия от 140км., ускорява от 0-100км/ч. за 12сек. и развива максимална скорост от 135км/ч.
Octavia Green E Line се отличава външно от серийния модел с перлено бял цвят на каросерията, аеродинамични джанти и лъскав черен покрив с интегрирани в него фотоволтанични панели, служещи за генериране на електричество.
Интериорът пък е почти идентичен с този на стандартната Octavia, като са извършени промени единствено по дисплея пред водача, показващ данните за консумацията на електроенергия, скоростта, количеството оставаща енергия и разстоянието, което може да се измине с нея. Освен това, за оформлението на вътрешността са използвани по-качествени материали.
Skoda Octavia Green E Line е оборудвана с електромотор, чиято мoщност е 114к.с., а енергията за него се доставя от комплект литиево-йонни батерии с капацитет 26.5kWh. Автомобилът има автономия от 140км., ускорява от 0-100км/ч. за 12сек. и развива максимална скорост от 135км/ч.