Ако искате да притежавате едновременно градски автомобил, купе и SUV, но не можете да си позволите и трите, то Peugeot HR1 е точно за вас или поне така твърдят от френската компания. За момента обаче той е само концепция, която прави дебют на изложението в Париж, а за серийно производство все още нищо не се споменава.
Автомобилът е оборудван с хибридна технология, обединяваща в себе си 1.2-литров бензинов двигател, с мощност 110к.с., и електромотор, доставящ още 37к.с. Интересното е, че първият задвижва предните, а вторият - задните колела, като по този начин се получава същинска 4x4 система.
Peugeot HR1 Concept може да използва както двата агрегата едновременно, така и всеки поотделно, но в електрически режим изминава само 2.5км. По данни на французите, средният разход на гориво на автомобила е 3.5л/100км., а отделяните CO2 емиси – 80гр/км.
Концепцията е с компактни размери, като габаритите и са 3 694мм. дължина, 1 755мм. широчина и 1 492мм. височина, а разстоянието между двете оси е 2 311мм. В купето има 4 седящи места, а обемът на багажното отделение е 180л., но при сгъване на задните седалки той нараства на 734л.
Автомобилът е оборудван с хибридна технология, обединяваща в себе си 1.2-литров бензинов двигател, с мощност 110к.с., и електромотор, доставящ още 37к.с. Интересното е, че първият задвижва предните, а вторият - задните колела, като по този начин се получава същинска 4x4 система.
Peugeot HR1 Concept може да използва както двата агрегата едновременно, така и всеки поотделно, но в електрически режим изминава само 2.5км. По данни на французите, средният разход на гориво на автомобила е 3.5л/100км., а отделяните CO2 емиси – 80гр/км.
Концепцията е с компактни размери, като габаритите и са 3 694мм. дължина, 1 755мм. широчина и 1 492мм. височина, а разстоянието между двете оси е 2 311мм. В купето има 4 седящи места, а обемът на багажното отделение е 180л., но при сгъване на задните седалки той нараства на 734л.