Едва ли някой се е съмнявал, че обновеният Citroen C5 ще направи дебют на изложението в Париж, където бяха представени версиите седан и комби на модела.
Автомобилът практически не е получил никакви промени по своя външен вид, ако изключим наличието на дневни LED светлини в предните фарове и новите стъкла на задните светлини, обработени по така наречената технология Dark cristal.
Най-интересното новост определено е въвеждането на микрохибридната технология e-HDI, обединяваща в себе си дизеловия двигател HDI 110 FAP, ръчна пилотирана скоростна кутия BMP6 с лостчета под волана и гуми с ниско съпротивление при движение.
Технологията e-HDI включва също второ поколение старт/стоп система, при която мощността на алтернатора е увеличена с цели 70%, благодарение на което стартирането на двигателя отнема само 0.4сек. От Citroen се хвалят, че C5 e-HDI дава среден разход на гориво от 4.6л/100км., а количеството CO2 емисии, което отделя е 120гр/км.
Citroen C5 Facelift идва и с нов 2.2-литров дизелов агрегат, който доставя мощност от 204к.с. и максимален въртящ момент 450Нм., наличен още при 2 000об/мин. Двигателят е комбиниран с шестстепенна автоматична трансмисия, като с него версията седан ускорява от 0-100км/ч. за 8.3сек., развива 230км/ч. и изразходва средно по 5.9л. на 100км. пробег.
Гамата на C5 е обогатена също с нов бензинов агрегат, плод на сътрудничеството с BMW Group, който е с обем 1,6 литра и генерира мощност от 120 к.с. В комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия неговата консумация е 6,2л/100км. в смесен цикъл, а емисиите на CO2 са 144 гр/км.
Автомобилът практически не е получил никакви промени по своя външен вид, ако изключим наличието на дневни LED светлини в предните фарове и новите стъкла на задните светлини, обработени по така наречената технология Dark cristal.
Най-интересното новост определено е въвеждането на микрохибридната технология e-HDI, обединяваща в себе си дизеловия двигател HDI 110 FAP, ръчна пилотирана скоростна кутия BMP6 с лостчета под волана и гуми с ниско съпротивление при движение.
Технологията e-HDI включва също второ поколение старт/стоп система, при която мощността на алтернатора е увеличена с цели 70%, благодарение на което стартирането на двигателя отнема само 0.4сек. От Citroen се хвалят, че C5 e-HDI дава среден разход на гориво от 4.6л/100км., а количеството CO2 емисии, което отделя е 120гр/км.
Citroen C5 Facelift идва и с нов 2.2-литров дизелов агрегат, който доставя мощност от 204к.с. и максимален въртящ момент 450Нм., наличен още при 2 000об/мин. Двигателят е комбиниран с шестстепенна автоматична трансмисия, като с него версията седан ускорява от 0-100км/ч. за 8.3сек., развива 230км/ч. и изразходва средно по 5.9л. на 100км. пробег.
Гамата на C5 е обогатена също с нов бензинов агрегат, плод на сътрудничеството с BMW Group, който е с обем 1,6 литра и генерира мощност от 120 к.с. В комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия неговата консумация е 6,2л/100км. в смесен цикъл, а емисиите на CO2 са 144 гр/км.