Бордът на директорите на PSA Peugeot Citroën представи в рамките на „Деня на инвеститорите” План за напредъка, който ще позволи на Групата да възстанови печелившия си растеж.
Целта на този план от 3,3 милиарда евро е да позволи на Peugeot Citroën да навакса изоставането си в сравнение с най-големите конкуренти по отношение на рентабилността.
Подобряването на постиженията на Групата трябва да се постигне 45% от нейната търговска динамика в световен мащаб и 55% от съкращаването на разходите.
Търговската динамика на Групата се основава на:
• Подобряването на пазарния дял на Групата в Европа, благодарение на продуктово настъпление и по-силно присъствие в сектора B to B (бизнес с бизнеса)
• Подобрена оценка за Марките благодарение на техния нов имидж: Créative Technologie за Citroën
• Разнообразяване на предлаганите услуги на клиентите
• Увеличаване на пазарните дялове на Групата в Китай, Латинска Америка и Русия, благодарение на по-обхватната дистрибуторска мрежа
Съкращаването на разходите ще бъде постигнато посредством :
• Увеличаване на процента на ангажираност на производствения капацитет (105% в сравнение с 81% през 2008г.)
• Увеличаване с 20% на индустриалната производителност и производителността на развойната дейност
• 400 милиона евро икономии в общите разходи
• Разгръщане на системата за отличия PSA за всички дейности в предприятието
Филип Варен, Президент на Борда на Директорите на PSA Peugeot Citroën, заяви:
„Ние се изправяме пред една нова действителност в автомобилната индустрия: ускорен растеж на азиатските пазари, застаряване в развитите страни, нарастваща урбанизация, все по-голяма грижа за околната среда. За да отговорят на тези нови тенденции, PSA Peugeot Citroën са определили три амбициозни цели: да станат група от глобален мащаб, да постигнат напредък по отношение на продуктите и услугите си, оставайки едновременно с това пример за подражание по отношение на оперативната ефективност, тези три амбициозни цели се основават на културата за отговорното развитие.”
„Нашият увеличаващ се стремеж към продуктивност и подобряване на постиженията ще ни позволи да стопим забавянето по отношение на рентабилността и да постигнем отново растеж. Със значителното подобряване на финансовото състояние на Групата през второто шестмесечие на 2009г., този план ни дава необходимата свобода за действие за осъществяване на тези цели.”
Целта на този план от 3,3 милиарда евро е да позволи на Peugeot Citroën да навакса изоставането си в сравнение с най-големите конкуренти по отношение на рентабилността.
Подобряването на постиженията на Групата трябва да се постигне 45% от нейната търговска динамика в световен мащаб и 55% от съкращаването на разходите.
Търговската динамика на Групата се основава на:
• Подобряването на пазарния дял на Групата в Европа, благодарение на продуктово настъпление и по-силно присъствие в сектора B to B (бизнес с бизнеса)
• Подобрена оценка за Марките благодарение на техния нов имидж: Créative Technologie за Citroën
• Разнообразяване на предлаганите услуги на клиентите
• Увеличаване на пазарните дялове на Групата в Китай, Латинска Америка и Русия, благодарение на по-обхватната дистрибуторска мрежа
Съкращаването на разходите ще бъде постигнато посредством :
• Увеличаване на процента на ангажираност на производствения капацитет (105% в сравнение с 81% през 2008г.)
• Увеличаване с 20% на индустриалната производителност и производителността на развойната дейност
• 400 милиона евро икономии в общите разходи
• Разгръщане на системата за отличия PSA за всички дейности в предприятието
Филип Варен, Президент на Борда на Директорите на PSA Peugeot Citroën, заяви:
„Ние се изправяме пред една нова действителност в автомобилната индустрия: ускорен растеж на азиатските пазари, застаряване в развитите страни, нарастваща урбанизация, все по-голяма грижа за околната среда. За да отговорят на тези нови тенденции, PSA Peugeot Citroën са определили три амбициозни цели: да станат група от глобален мащаб, да постигнат напредък по отношение на продуктите и услугите си, оставайки едновременно с това пример за подражание по отношение на оперативната ефективност, тези три амбициозни цели се основават на културата за отговорното развитие.”
„Нашият увеличаващ се стремеж към продуктивност и подобряване на постиженията ще ни позволи да стопим забавянето по отношение на рентабилността и да постигнем отново растеж. Със значителното подобряване на финансовото състояние на Групата през второто шестмесечие на 2009г., този план ни дава необходимата свобода за действие за осъществяване на тези цели.”