Немската тунинг компания PPI представи серийната версия на RAZOR GTR по време на завършилото изложение „Top Marques 2009” в Монако. Автомобилът е базиран на Audi R8 и е една от най-екстремните доработки на модела.
Екстремното возило е получило агресивен бодикит, чиито елементи са изработени от крабон и са тествани в аеродинамичен тунел. Арките на калниците са разширени, за да се поместят под тях масивните джанти, които са с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад.
PPI RAZOR GTR може да се похвали още със спирачна система с 6-бутални дебеломери и дискове с размер 380мм. отпред и 356мм. отзад, както и с ново окачване с хидравлична система, позволяваща на автомобила да се повдига с 45мм., когато прави маневри по малки улички и при паркиране.
Двигателят на тунингованото Audi R8 е 5.2-литров V10, чиято мощност е увеличена от стандартните 525 на 580к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 530 на 600Нм. PPI RAZOR GTR ускорява от 0-100км/ч. за 3.7сек. и развива 332км/ч., като за сравнение при стандартното R8 V10 тези показатели са 3.9сек. и 316км/ч.
Екстремното возило е получило агресивен бодикит, чиито елементи са изработени от крабон и са тествани в аеродинамичен тунел. Арките на калниците са разширени, за да се поместят под тях масивните джанти, които са с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад.
PPI RAZOR GTR може да се похвали още със спирачна система с 6-бутални дебеломери и дискове с размер 380мм. отпред и 356мм. отзад, както и с ново окачване с хидравлична система, позволяваща на автомобила да се повдига с 45мм., когато прави маневри по малки улички и при паркиране.
Двигателят на тунингованото Audi R8 е 5.2-литров V10, чиято мощност е увеличена от стандартните 525 на 580к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 530 на 600Нм. PPI RAZOR GTR ускорява от 0-100км/ч. за 3.7сек. и развива 332км/ч., като за сравнение при стандартното R8 V10 тези показатели са 3.9сек. и 316км/ч.