Изпълнителният директор на Opel, Ник Райли, е обявил в интервю за вестник Berlin Tagesspiegel, че компанията възнамерява да навлиза на пазарите в Южна Америка, Африка и Австралия, както и да разшири продуктовата си гама в Китай.
Разширението на географското присъствие ще позволи на Opel да увеличи продажбите си, които като цяло намаляха в следствие на спада в Европа. Прогнозите са, че през 2010г. марката ще реализира около 1 млн. продажби на Стария континент, докато през 2009-та броят им беше 1.2 млн.
Opel обаче няма да продава свои автомобили в САЩ, като причината, която изтъква Райли е, че там има твърде много сходни модели, но на всички ни е ясно, че всъщност GM не би позволил това, тъй като продажбите на другите марки от концерна ще тръгнат надолу.
За сметка на това, компанията ще се фокусира върху китайския пазар, където ще започне да предлага Astra и Insignia. В момента в Китай се продават моделите Corsa, Meriva и Zafira, но за изминалата година те реализираха едва 3 000 продажби.
Разширението на географското присъствие ще позволи на Opel да увеличи продажбите си, които като цяло намаляха в следствие на спада в Европа. Прогнозите са, че през 2010г. марката ще реализира около 1 млн. продажби на Стария континент, докато през 2009-та броят им беше 1.2 млн.
Opel обаче няма да продава свои автомобили в САЩ, като причината, която изтъква Райли е, че там има твърде много сходни модели, но на всички ни е ясно, че всъщност GM не би позволил това, тъй като продажбите на другите марки от концерна ще тръгнат надолу.
За сметка на това, компанията ще се фокусира върху китайския пазар, където ще започне да предлага Astra и Insignia. В момента в Китай се продават моделите Corsa, Meriva и Zafira, но за изминалата година те реализираха едва 3 000 продажби.