След като миналата седмица от Opel пуснаха тийзър на новата си концепция Flextreme GT/E, днес от компанията разпространиха снимки и подробна информация за автомобила.
Както вече споменахме, концепцията ще бъде изложена в Женева, като с нея Opel цели да демонстрира формите на бъдещите модели на компанията и стремежът и за още по-сериозно навлизане в „зелените” технологии.
Opel Flextreme GT/E е с габарити 4 762мм. дължина, 1 871мм. широчина и 1 308мм. височина, а междуосието му е 2 900мм. Автомобилът може да се похвали с изключително ниско тегло, благодарение на приложените в направата му композитни материали, като от компанията споделят, че то е с 40% по-малко от евентуалното, ако бяха използвани стандартни части.
Сред ярките външни белези на студията са ниската и широка осанка, крилообразното оформление на предните и задните светлини, характерно оформените радиаторна решетка и предна част, плаващите форми на задните странични колони и мускулестите, пластични форми на каросерията.
Една от най-забележителните характеристики на концепцията е нейният коефициент на челно съпротивление, който е едва 0.22. Автомобилът разполага със специални вертикални аеродинамични панели, които при скорост над 50км/ч. изскачат от вентилационните отвори в задната част на арките и насочват въздушния поток около ъглите на каросерията, спомагайки за допълнително намаляване на вихрите в насрещния поток.
Концепцията Flextreme GT/E е оборудвана със 120-киловатов електрически двигател, чийто максимален въртящ момент е 370Нм., а необходимата му енергия се доставя от комплект литиево-йонни батерии, разположени под пода и задните седалки. Енергията в тях е достатъчна за изминаването на 60км. пробег.
Когато енергията в батериите намалее, на помощ идва малък 1.4-литров двигател с вътрешно горене, изпълняващ функция на електрогенератор, което увеличава обсега до над 500км. Opel Flextreme GT/E ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 9сек. и може да развие максимум 200км/ч.
Както вече споменахме, концепцията ще бъде изложена в Женева, като с нея Opel цели да демонстрира формите на бъдещите модели на компанията и стремежът и за още по-сериозно навлизане в „зелените” технологии.
Opel Flextreme GT/E е с габарити 4 762мм. дължина, 1 871мм. широчина и 1 308мм. височина, а междуосието му е 2 900мм. Автомобилът може да се похвали с изключително ниско тегло, благодарение на приложените в направата му композитни материали, като от компанията споделят, че то е с 40% по-малко от евентуалното, ако бяха използвани стандартни части.
Сред ярките външни белези на студията са ниската и широка осанка, крилообразното оформление на предните и задните светлини, характерно оформените радиаторна решетка и предна част, плаващите форми на задните странични колони и мускулестите, пластични форми на каросерията.
Една от най-забележителните характеристики на концепцията е нейният коефициент на челно съпротивление, който е едва 0.22. Автомобилът разполага със специални вертикални аеродинамични панели, които при скорост над 50км/ч. изскачат от вентилационните отвори в задната част на арките и насочват въздушния поток около ъглите на каросерията, спомагайки за допълнително намаляване на вихрите в насрещния поток.
Концепцията Flextreme GT/E е оборудвана със 120-киловатов електрически двигател, чийто максимален въртящ момент е 370Нм., а необходимата му енергия се доставя от комплект литиево-йонни батерии, разположени под пода и задните седалки. Енергията в тях е достатъчна за изминаването на 60км. пробег.
Когато енергията в батериите намалее, на помощ идва малък 1.4-литров двигател с вътрешно горене, изпълняващ функция на електрогенератор, което увеличава обсега до над 500км. Opel Flextreme GT/E ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 9сек. и може да развие максимум 200км/ч.