Opel Ampera премина важен момент от развитието си на 23 април, когато първият предпроизводствен автомобил Ampera моделна година 2012 напусна предпроизводствената асемблираща линия в завода на GM в Уорън, Мичиган.
Работниците на асемблиращата линия ще произведат още предпроизводствени модели Ampera през следващите месеци. Тези автомобили не са предназначени за редовна продажба, а ще бъдат използвани за тестове и утвърждаване на целевия производствен дизайн, както и за разработване на окончателния софтуер и системи за управление на автомобила. Европейските и американските инженери ще ги използват и за хармонизирането на общото динамично поведение на автомобила. Някои от предпроизводствените коли Ampera ще имат много краткотраен живот, защото ще бъдат използвани в тестове за безопасност и структурна цялост.
Електромобилът с удължен автономен пробег Opel Ampera изминава до 60км. изцяло на електрическата енергия, съхранена в литиево-йонна акумулаторна батерия, като при спадане на заряда на акумулаторната батерия, електрическият генератор, задвижван от двигател с вътрешно горене, може да удължи пробега до 500км. Батерията на Ampera се зарежда посредством зарядно устройство на борда на автомобила, което се включва към стандартно домакинско електрическо захранване. Планирано е редовното производство на електромобила да започне да се продава в края на 2011г.
Работниците на асемблиращата линия ще произведат още предпроизводствени модели Ampera през следващите месеци. Тези автомобили не са предназначени за редовна продажба, а ще бъдат използвани за тестове и утвърждаване на целевия производствен дизайн, както и за разработване на окончателния софтуер и системи за управление на автомобила. Европейските и американските инженери ще ги използват и за хармонизирането на общото динамично поведение на автомобила. Някои от предпроизводствените коли Ampera ще имат много краткотраен живот, защото ще бъдат използвани в тестове за безопасност и структурна цялост.
Електромобилът с удължен автономен пробег Opel Ampera изминава до 60км. изцяло на електрическата енергия, съхранена в литиево-йонна акумулаторна батерия, като при спадане на заряда на акумулаторната батерия, електрическият генератор, задвижван от двигател с вътрешно горене, може да удължи пробега до 500км. Батерията на Ampera се зарежда посредством зарядно устройство на борда на автомобила, което се включва към стандартно домакинско електрическо захранване. Планирано е редовното производство на електромобила да започне да се продава в края на 2011г.