Поредният модел, който ще направи дебют на предстоящото изложение в Париж, а непосредствено след него ще се появи на пазара, е фейслифтът на Lexus IS, като подобрения са претърпели както седанът, така и кабриолетът.
Промените във външния вид на Lexus IS се състоят в радиаторната решетка, предните светлини, задните стопове и джантите. Моделът е получил и няколко допълнителни цветове за каросерията, а за интериора са предвидени нови тапицерии и цветове.
Нововъведения има и при нивото на оборудване F-Sport, като най-интересното при него е, че вече се предлага и при дизеловата модификация на модела и освен това доближава още повече автомобила по визия до горещия IS F.
Най-сериозни промени при Lexus IS 2011 обаче са настъпили при двигателите, като всички вече отговарят на еко стандарта Euro5. В зависимост от пазара, на който се предлага, модификацията IS 200d вече ще разчита освен на настоящия 2.2-литров агрегат, с мощност 177к.с., и на нов 2.2-литров, чиято мощност е 150к.с.
Двигателят на IS 250 остава непроменен, а именно бензиновият 2.5 V6, с мощност 208к.с., но при тази модификация е оптимизирана шестстепенната роботизирана трансмисия, благодарение на което са намалени разходът на гориво и отделяните вредни емисии.
Горещият Lexus IS F също е претърпял известни подобрения и почти незабележими козметични промени, като са запазени мощността и максималният му въртящ момент. От компанията обещават ускорение от 0-100км/ч. за 4.7сек., което е с 0.1сек. по-бързо от това на настоящия модел, а максималната скорост отново ще е с ограничение на 270км/ч.
Промените във външния вид на Lexus IS се състоят в радиаторната решетка, предните светлини, задните стопове и джантите. Моделът е получил и няколко допълнителни цветове за каросерията, а за интериора са предвидени нови тапицерии и цветове.
Нововъведения има и при нивото на оборудване F-Sport, като най-интересното при него е, че вече се предлага и при дизеловата модификация на модела и освен това доближава още повече автомобила по визия до горещия IS F.
Най-сериозни промени при Lexus IS 2011 обаче са настъпили при двигателите, като всички вече отговарят на еко стандарта Euro5. В зависимост от пазара, на който се предлага, модификацията IS 200d вече ще разчита освен на настоящия 2.2-литров агрегат, с мощност 177к.с., и на нов 2.2-литров, чиято мощност е 150к.с.
Двигателят на IS 250 остава непроменен, а именно бензиновият 2.5 V6, с мощност 208к.с., но при тази модификация е оптимизирана шестстепенната роботизирана трансмисия, благодарение на което са намалени разходът на гориво и отделяните вредни емисии.
Горещият Lexus IS F също е претърпял известни подобрения и почти незабележими козметични промени, като са запазени мощността и максималният му въртящ момент. От компанията обещават ускорение от 0-100км/ч. за 4.7сек., което е с 0.1сек. по-бързо от това на настоящия модел, а максималната скорост отново ще е с ограничение на 270км/ч.