Световна премиера на седан версията на Subaru Impreza WRX STI се състоя на провеждащото се в момента автомобилно изложение в Ню Йорк, като успоредно с нея беше представен и обновеният хечбек.
И двата автомобила са с модернизиран бодикит, като предната броня е с по-големи въздушни отвори и промени около фаровете за мъгла. Седанът е с различна радиаторна решетка, уникални крило на задния капак и задна броня.
Инженерите на Subaru са поработили доста за подобряване на окачването, като са заменили пружините и стабилизиращите щанги. Джантите са алуминиеви, 18-инчови BBS, които са допринесли за смъкване на общото тегло с 8кг.
По отношение на двигателя не са настъпили абсолютно никакви промени. Той си е останал същият, 2.5-литров боксеров, доставящ мощност от 305к.с. В интериора пък се наблюдават минимални разлики.
Продажбите на обновеното Subaru Impreza WRX STI хечбек и на седан версията ще стартират през лятото, но все още не се съобщава какви ще са техните цени.
И двата автомобила са с модернизиран бодикит, като предната броня е с по-големи въздушни отвори и промени около фаровете за мъгла. Седанът е с различна радиаторна решетка, уникални крило на задния капак и задна броня.
Инженерите на Subaru са поработили доста за подобряване на окачването, като са заменили пружините и стабилизиращите щанги. Джантите са алуминиеви, 18-инчови BBS, които са допринесли за смъкване на общото тегло с 8кг.
По отношение на двигателя не са настъпили абсолютно никакви промени. Той си е останал същият, 2.5-литров боксеров, доставящ мощност от 305к.с. В интериора пък се наблюдават минимални разлики.
Продажбите на обновеното Subaru Impreza WRX STI хечбек и на седан версията ще стартират през лятото, но все още не се съобщава какви ще са техните цени.