Освен хечбек версията на модела Forte, Kia използва изложението в Ню Йорк, за да покаже пред широка публика и новото поколение на Magentis, познат в някои страни като Optima.
Новият Magentis използва обща платформа с Hyundai i40 (Sonata), а дизайнът му е дело на главния дизайнер на компанията Петер Шрайер, който придава все по-модерен облик на моделите на Kia.
Новото поколение на седана е по-дълго и по-широко от предишното, но височината му е намалена, с цел подобрение на аеродинамиката. Междуосието на автомобила също е нараснало, откъдето се е увеличило и вътрешното пространство.
Двигателите, с които ще се предлага новият Magentis са 2.0-литров бензинов CVVL и 1.7-литров турбодизелов VGT. На някои пазари моделът ще е наличен и с бензинов 2.4 MPI агрегат, а на по-късен етап ще бъде въведена и хибридна версия.
Продажбите на новата Kia Optima в САЩ ще стартират тази есен, а в Европа моделът ще се появи догодина, като все още не е ясно дали ще продължи да се продава под името Magentis или то ще бъде променено.
Новият Magentis използва обща платформа с Hyundai i40 (Sonata), а дизайнът му е дело на главния дизайнер на компанията Петер Шрайер, който придава все по-модерен облик на моделите на Kia.
Новото поколение на седана е по-дълго и по-широко от предишното, но височината му е намалена, с цел подобрение на аеродинамиката. Междуосието на автомобила също е нараснало, откъдето се е увеличило и вътрешното пространство.
Двигателите, с които ще се предлага новият Magentis са 2.0-литров бензинов CVVL и 1.7-литров турбодизелов VGT. На някои пазари моделът ще е наличен и с бензинов 2.4 MPI агрегат, а на по-късен етап ще бъде въведена и хибридна версия.
Продажбите на новата Kia Optima в САЩ ще стартират тази есен, а в Европа моделът ще се появи догодина, като все още не е ясно дали ще продължи да се продава под името Magentis или то ще бъде променено.