От Mercedes обявиха, че от лансирането на настоящия C-Class през 2007г. до момента, вече над 1 млн. клиенти са закупили модела, като 840 000 от тях са се спрели на версията седан, а 160 000 на комбито.
Противно на очакванията, най-големият пазар на Mercedes C-Class се оказа този в САЩ, където са продадени 25% от всички автомобили. Едва след това се нарежда Германия, а на трето място е Китай, който обаче също има потенциал да задмине родината на модела.
От компанията обясняват добрите резултати с ефективността на модела, като не пропускат да споменат, че модификациите C 180 CGI BlueEFFICIENCY и C 200 CGI BlueEFFICIENCY вече се предлагат стандартно със старт/стоп система, намаляваща допълнително разхода на гориво и отделяните CO2 емисии.
Противно на очакванията, най-големият пазар на Mercedes C-Class се оказа този в САЩ, където са продадени 25% от всички автомобили. Едва след това се нарежда Германия, а на трето място е Китай, който обаче също има потенциал да задмине родината на модела.
От компанията обясняват добрите резултати с ефективността на модела, като не пропускат да споменат, че модификациите C 180 CGI BlueEFFICIENCY и C 200 CGI BlueEFFICIENCY вече се предлагат стандартно със старт/стоп система, намаляваща допълнително разхода на гориво и отделяните CO2 емисии.