Както вече стана ясно, Mercedes и неговото подразделение AMG постепенно ще заменят атмосферните си двигатели с турбинни, като първият от тях ще е 63 AMG, чието място ще заеме 5.5-литров V8 битурбо.
Новият турбодвигател на AMG е базиран на 4.6-литровия, с който се предлага фейслифта на Mercedes S-Class. Той е наречен М157 и ще се комбинира със 7-степенната автоматична трансмисия MCT.
Агрегатът може да се похвали с изключително ниско тегло от 204кг., като с нарастването на неговия обем и другите извършени подобрения, мощността му се е покачила на 563к.с., а максималният въртящ момент е нараснал до 900Нм. и е наличен в диапазона 2 000 - 4 500об/мин.
Първият модел, който ще бъде оборудван с новия турбоагрегат на AMG още тази година е именно луксозната лимузина S-Class. С него средният разход на автомобила ще е около 10,5л/100км., който е значително по-нисък от този на неговия предшественик.
Новият турбодвигател на AMG е базиран на 4.6-литровия, с който се предлага фейслифта на Mercedes S-Class. Той е наречен М157 и ще се комбинира със 7-степенната автоматична трансмисия MCT.
Агрегатът може да се похвали с изключително ниско тегло от 204кг., като с нарастването на неговия обем и другите извършени подобрения, мощността му се е покачила на 563к.с., а максималният въртящ момент е нараснал до 900Нм. и е наличен в диапазона 2 000 - 4 500об/мин.
Първият модел, който ще бъде оборудван с новия турбоагрегат на AMG още тази година е именно луксозната лимузина S-Class. С него средният разход на автомобила ще е около 10,5л/100км., който е значително по-нисък от този на неговия предшественик.
MERCEDES е и ще си остане най-велиякия автомобилен производител. и абсолютен лидер в технологиите. Както всеки специалист би казал - вижте какво има в днешната S класа, за да разберете какво щеима след 10 години в семейните хечбеци.