Преди световната премиера на новото Polo GTI, която ще се състои в Женева в началото на март, Volkswagen разпространи първоначални снимки и информация за горещата модификация. Нейните продажби ще стартират малко след изложението, като тя ще е налична във версии с три и пет врати.
Автомобилът е получил 1.4-литровия TSI двигател, използван също от Seat Ibiza Cupra. Той е с мощност 180к.с., а максималният му въртящ момент достига 250Нм. и е наличен в диапазона 2 000 - 4 500об/мин.
Новата „джобна ракета” на Volkswagen е със задвижване към предните колела, като мощността към тях се предава посредством седемстепенна DSG трансмисия с двоен съединител. Автомобилът е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 7сек. и да развива около 225км/ч.
Volkswagen Polo GTI е получил също подобрено окачване и диференциала с ограничено приплъзване XDS, който отново е взаимстван от Seat Ibiza Cupra.
Джантите на мъника са 17-инчови, облечени с нископрофилни гуми, фаровете са опушени, като са им добавени и дневни LED светлини, а радиаторната решетка е с характерната за GTI модификациите форма на пита и червени лайсни.
Интериорът на новото Polo GTI е с кожени волан и скоростен лост, обшити с червен конец, и спортни седалки, чиято централна част е с характерната за предишните поколения на автомобила карирана тапицерия.
Автомобилът е получил 1.4-литровия TSI двигател, използван също от Seat Ibiza Cupra. Той е с мощност 180к.с., а максималният му въртящ момент достига 250Нм. и е наличен в диапазона 2 000 - 4 500об/мин.
Новата „джобна ракета” на Volkswagen е със задвижване към предните колела, като мощността към тях се предава посредством седемстепенна DSG трансмисия с двоен съединител. Автомобилът е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 7сек. и да развива около 225км/ч.
Volkswagen Polo GTI е получил също подобрено окачване и диференциала с ограничено приплъзване XDS, който отново е взаимстван от Seat Ibiza Cupra.
Джантите на мъника са 17-инчови, облечени с нископрофилни гуми, фаровете са опушени, като са им добавени и дневни LED светлини, а радиаторната решетка е с характерната за GTI модификациите форма на пита и червени лайсни.
Интериорът на новото Polo GTI е с кожени волан и скоростен лост, обшити с червен конец, и спортни седалки, чиято централна част е с характерната за предишните поколения на автомобила карирана тапицерия.