Uno е един от най-успешните модели на Fiat, тъй като е компактен, евтин и непретенциозен, а в условия на икономическа криза още повече се търсят именно такива автомобили.
През изминалата седмица италианската компания представи в Южна Америка новото поколение на модела, което е още по-атрактивно от своя предшестеник. Неговите продажби в Бразилия ще стартират през настоящия месец, а в Европа автомобилът ще се появи по-късно тази година.
Габаритите на новия Fiat Uno са 3 770мм. дължина, 1 643мм. широчина и 1 490мм. височина, а междуосието е 2 370мм. Въшно моделът е получил някои от дизайнерските черти на Panda, а интериорът е максимално изчистен, като обемът на товарното отделение е 280л.
Компактният автомобил ще се предлага с няколко двигателя, в зависимост от пазара, сред които два бензинови, работещи и на биогориво. Те са 1.0 и 1.4-литрови, с мощности 75 и 88к.с.
Моделът ще продължи да се предлага в няколко версии, като отново ще има кросоувър, който ще е с увеличен пътен просвет, но задвижването при него, както и при останалите, ще се предава към предните колела, посредством петстепенна механична трансмисия.
През изминалата седмица италианската компания представи в Южна Америка новото поколение на модела, което е още по-атрактивно от своя предшестеник. Неговите продажби в Бразилия ще стартират през настоящия месец, а в Европа автомобилът ще се появи по-късно тази година.
Габаритите на новия Fiat Uno са 3 770мм. дължина, 1 643мм. широчина и 1 490мм. височина, а междуосието е 2 370мм. Въшно моделът е получил някои от дизайнерските черти на Panda, а интериорът е максимално изчистен, като обемът на товарното отделение е 280л.
Компактният автомобил ще се предлага с няколко двигателя, в зависимост от пазара, сред които два бензинови, работещи и на биогориво. Те са 1.0 и 1.4-литрови, с мощности 75 и 88к.с.
Моделът ще продължи да се предлага в няколко версии, като отново ще има кросоувър, който ще е с увеличен пътен просвет, но задвижването при него, както и при останалите, ще се предава към предните колела, посредством петстепенна механична трансмисия.