От септември новото поколение на Mercedes E-Class, което направи световен дебют през месец март, вече ще се предлага с два нови четирицилиндрови двигателя – бензинов и дизелов.
E 200 CGI BlueEFFICIENCY разчита на 1.8-литров турбодвигател, чиято мощност е 184к.с., като стандартно се предлага с механична скоростна кутия и в серийното и оборудване е включена старт-стоп система. Тази модификация ускорява от 0-100км/ч. за 8.5сек. и развива максимална скорост от 232км/ч., като в същото време средният разход на гориво е 7.2л/100км., а отделяните CO2 емисии – 169гр/км.
Новият дизелов двигател е 2.1-литров и според Mercedes разходът на гориво с него е около 5.2 - 5.4л./100км., а отделяните CO2 емисии - в границите 137 - 145гр/км. E 200 CDI BlueEFFICIENCY ускорява от 0-100км/ч. за 10.2сек. и развива максимална скорост от 210км/ч.
И за двете нови модификации вече се приемат поръчки при дилърите на Mercedes в Европа, като цените им в България започва от 66 204 лева при E 200 CGI BlueEFFICIENCY и от 60 435 лева при E 200 CDI BlueEFFICIENCY.
E 200 CGI BlueEFFICIENCY разчита на 1.8-литров турбодвигател, чиято мощност е 184к.с., като стандартно се предлага с механична скоростна кутия и в серийното и оборудване е включена старт-стоп система. Тази модификация ускорява от 0-100км/ч. за 8.5сек. и развива максимална скорост от 232км/ч., като в същото време средният разход на гориво е 7.2л/100км., а отделяните CO2 емисии – 169гр/км.
Новият дизелов двигател е 2.1-литров и според Mercedes разходът на гориво с него е около 5.2 - 5.4л./100км., а отделяните CO2 емисии - в границите 137 - 145гр/км. E 200 CDI BlueEFFICIENCY ускорява от 0-100км/ч. за 10.2сек. и развива максимална скорост от 210км/ч.
И за двете нови модификации вече се приемат поръчки при дилърите на Mercedes в Европа, като цените им в България започва от 66 204 лева при E 200 CGI BlueEFFICIENCY и от 60 435 лева при E 200 CDI BlueEFFICIENCY.