През 2008г. беше показан електрически Fiat 500, разработен от британската компания Nice, а идният месец на изложението Top Marques в Монако (15-18 април) ще видим още един електромобил, базиран на компактния модел на италианците.
Този път разработката е дело на компанията Atomik Cars, а за донор е използван горещият Fiat 500 Abarth. Колата се нарича Atomik 500, но все още не е известно дали е запланувано нейно серийно производство.
За момента от Atomik Cars не съобщават много подробности за своята концепция, но разкриват, че тя ускорява от 0-100км/ч. за впечатляващите 5.6сек., което е с цели 1.8сек. по-бързо от Fiat 500 Abarth.
Atomik 500 разполага със система за перманентно задвижване на четирите колела, като се предполага, че има по два синхронизирани електродвигателя на всяко колело, както и термоелектрически охлаждащ модул.
Комплектът батерии пък, получил наименованието LiFePO4, е изработен от литий, желязо и фосфат. Досега няма друг електромобил с подобни батерии, които според Atomik Cars се зареждат много по-бързо, издържат на температура до 500 градуса по Целзий и имат много по-голям живот.
Този път разработката е дело на компанията Atomik Cars, а за донор е използван горещият Fiat 500 Abarth. Колата се нарича Atomik 500, но все още не е известно дали е запланувано нейно серийно производство.
За момента от Atomik Cars не съобщават много подробности за своята концепция, но разкриват, че тя ускорява от 0-100км/ч. за впечатляващите 5.6сек., което е с цели 1.8сек. по-бързо от Fiat 500 Abarth.
Atomik 500 разполага със система за перманентно задвижване на четирите колела, като се предполага, че има по два синхронизирани електродвигателя на всяко колело, както и термоелектрически охлаждащ модул.
Комплектът батерии пък, получил наименованието LiFePO4, е изработен от литий, желязо и фосфат. Досега няма друг електромобил с подобни батерии, които според Atomik Cars се зареждат много по-бързо, издържат на температура до 500 градуса по Целзий и имат много по-голям живот.