Тази вечер от Nissan разпространиха снимки и информация за изцяло новия си кросоувър модел Juke, който ще направи официален дебют на изложението в Женева в началото на март.
Nissan Juke е разработен върху концепцията Qazana и ще споделя обща платформа със следващите поколения на Nissan Micra и Renault Clio. Кросоувърът обаче е доста по-висок от тях, а багажното му отделение е с капацитет 251л. Габаритите на автомобила са 4 135мм. дължина, 1 765мм. широчина и 1 570мм. височина, а междуосието е 2 530м.
Моделът ще се предлага в Европа с три двигателя, които ще се комбинират с пет и шестстепенна механични скоростни кутии или с новата безстепенна CVT XTRONIC, в зависимост от модификацията.
Бензиновите агрегати са атмосферен 1.6-литров бензинов, генериращ 117к.с., и отново 1.6-литров, но турбинен, с мощност 190к.с. и максимален въртящ момент 240Нм. Дизеловият агрегат пък е изцяло новият 1.5 dCi (110к.с.).
Задвижването при всички модификации на Nissan Juke е към предните колела, като най-мощната, 1.6i Turbo, ще е налична и със система за задвижване към четирите колела, разполагаща с технологията „Torque Vectoring”, чиято функция е да преразпределя въртящия момент между предната и задната ос според ситуацията.
Nissan Juke ще бъде въведен на пазарите в Европа и САЩ през септември, като производството му ще се осъществява в британския завод на компанията в Съндърланд, където се сглобяват Qashqai и Note. Предвидено е годишно да се произвеждат по 80 000 екземпляра от модела, а очакваната базисна цена е между 15 000 – 16 000 евро.
Nissan Juke е разработен върху концепцията Qazana и ще споделя обща платформа със следващите поколения на Nissan Micra и Renault Clio. Кросоувърът обаче е доста по-висок от тях, а багажното му отделение е с капацитет 251л. Габаритите на автомобила са 4 135мм. дължина, 1 765мм. широчина и 1 570мм. височина, а междуосието е 2 530м.
Моделът ще се предлага в Европа с три двигателя, които ще се комбинират с пет и шестстепенна механични скоростни кутии или с новата безстепенна CVT XTRONIC, в зависимост от модификацията.
Бензиновите агрегати са атмосферен 1.6-литров бензинов, генериращ 117к.с., и отново 1.6-литров, но турбинен, с мощност 190к.с. и максимален въртящ момент 240Нм. Дизеловият агрегат пък е изцяло новият 1.5 dCi (110к.с.).
Задвижването при всички модификации на Nissan Juke е към предните колела, като най-мощната, 1.6i Turbo, ще е налична и със система за задвижване към четирите колела, разполагаща с технологията „Torque Vectoring”, чиято функция е да преразпределя въртящия момент между предната и задната ос според ситуацията.
Nissan Juke ще бъде въведен на пазарите в Европа и САЩ през септември, като производството му ще се осъществява в британския завод на компанията в Съндърланд, където се сглобяват Qashqai и Note. Предвидено е годишно да се произвеждат по 80 000 екземпляра от модела, а очакваната базисна цена е между 15 000 – 16 000 евро.
Хич не ми допада. Много груб автомобил.