Има автомобили, който с колкото и пари да разполагаш, не можеш да си ги купиш, ако нямаш необходимите контакти или не членуваш в някои клуб. Именно такъв е и случаят с версията Track Club Edition на Nissan GT-R.
Автомобилът е съвместна разработка на NISMO, NOVA Engineering и Nordring tuning, а за да станете негов собственик първо трябва да живеете в Япония и второ да сте член на The Prestige Club of GT-R, което излиза първоначално 2 млн. йени (около 17 600 евро) и ежегоден членски внос от 1 млн. йени (около 8 800 евро).
Ако до момента не сте разбрали, че този автомобил просто няма как да бъде ваш, то като чуете, че цената му е 10 479 000 йени (около 92 200 евро), това със сигурност ще ви се изясни.
Nissan GT-R Track Club Edition е оборудван със стандартния за модела 3.8-литров V6 двигател, чиито показатели са останали непокътнати – 485к.с. и 588Нм. За сметка на това обаче, автомобилът е претърпял доста механични подобрения, оптимизирали поведението му на състезателни писти.
Като начало, агрегатът е получил препрограмирано ECU, а тракшън контролът и ABS-а са с променени настройки. Амортисьорите пък са заменени с регулируеми на Bilstein, а за по-голяма безопасност е инсталирана противопожарна система и е вкарана предпазна рамка в купето.
Козметичните промени по екстериора включват нова предна устна и 20-инчови джанти Rays Forged от ковано желязо, докато в интериора са премахнати излишните детайли и са монтирани спортни седалки Bride Gardis III с 6-точкови предпазни колани.
Автомобилът е съвместна разработка на NISMO, NOVA Engineering и Nordring tuning, а за да станете негов собственик първо трябва да живеете в Япония и второ да сте член на The Prestige Club of GT-R, което излиза първоначално 2 млн. йени (около 17 600 евро) и ежегоден членски внос от 1 млн. йени (около 8 800 евро).
Ако до момента не сте разбрали, че този автомобил просто няма как да бъде ваш, то като чуете, че цената му е 10 479 000 йени (около 92 200 евро), това със сигурност ще ви се изясни.
Nissan GT-R Track Club Edition е оборудван със стандартния за модела 3.8-литров V6 двигател, чиито показатели са останали непокътнати – 485к.с. и 588Нм. За сметка на това обаче, автомобилът е претърпял доста механични подобрения, оптимизирали поведението му на състезателни писти.
Като начало, агрегатът е получил препрограмирано ECU, а тракшън контролът и ABS-а са с променени настройки. Амортисьорите пък са заменени с регулируеми на Bilstein, а за по-голяма безопасност е инсталирана противопожарна система и е вкарана предпазна рамка в купето.
Козметичните промени по екстериора включват нова предна устна и 20-инчови джанти Rays Forged от ковано желязо, докато в интериора са премахнати излишните детайли и са монтирани спортни седалки Bride Gardis III с 6-точкови предпазни колани.