Автор: vladi
Публикувано на: 04.04.2011 21:53:44

Рейтинг:

Най-популярните

Изключително любопитни данни бяха изнесени от американската компания за проучвания RL Polk, засягащи продажбите на нови автомобили в САЩ и по-конкретно отнасящи се до предпочитанията на женската аудитория.

През 2010-та 38,5% от новите автомобили в САЩ са били закупени от жени, като най-предпочитаната марка е била Toyota (15.7%), следвана от Honda (14%), Ford (10%), Chevrolet (8,9%) и Nissan (8,8%).

Най-интересната част от данните обаче се състои в процента на покупките, извършени от жени при отделните марки. По този показател на първо място е Mini, като 47.9% от клиентите на тази марка в САЩ са жени. След нея се нареждат Kia (46,8%), Honda (46.0%), Nissan (45,5%) и Subaru (45,0%).


Галерия Mini Facelift 2011
Най-популярните женски автомобили в САЩ
Най-популярните женски автомобили в САЩ
Най-популярните женски автомобили в САЩ
Най-популярните женски автомобили в САЩ
Читателски коментари
Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg