Изключително любопитни данни бяха изнесени от американската компания за проучвания RL Polk, засягащи продажбите на нови автомобили в САЩ и по-конкретно отнасящи се до предпочитанията на женската аудитория.
През 2010-та 38,5% от новите автомобили в САЩ са били закупени от жени, като най-предпочитаната марка е била Toyota (15.7%), следвана от Honda (14%), Ford (10%), Chevrolet (8,9%) и Nissan (8,8%).
Най-интересната част от данните обаче се състои в процента на покупките, извършени от жени при отделните марки. По този показател на първо място е Mini, като 47.9% от клиентите на тази марка в САЩ са жени. След нея се нареждат Kia (46,8%), Honda (46.0%), Nissan (45,5%) и Subaru (45,0%).
Автор: vladi
Публикувано на: 04.04.2011 21:53:44
Галерия Mini Facelift 2011
Читателски коментари
Твоят коментар