Екипът на Mitsubishi Ralliart (TMR) представи зловеща концепция на автомобилното изложение в Сидни, което отвори врати за посетители вчера.
Автомобилът се задвижва от 3.2-литровия турбодизелов двигател на компанията, чиято мощност е увеличена до 177к.с. при 3 800об/мин., а максималният въртящ момент е нараснал до 450Нм при 2000об/мин.
Mitsubishi Ralliart Triton е получил по-надеждни спирачки с ABS и EBD-системи за безпроблемно справяне с допълнителната мощ. Джантите са 18-инчови с гуми Pirelli Scorpion ATR, използвани в рали Дакар.
Интериорът на концепцията е с кожен салон и надписи TMR на седалките. В серийното оборудване са включени USB изход, Bluetooth и безжична iPod връзка.
Автомобилът се задвижва от 3.2-литровия турбодизелов двигател на компанията, чиято мощност е увеличена до 177к.с. при 3 800об/мин., а максималният въртящ момент е нараснал до 450Нм при 2000об/мин.
Mitsubishi Ralliart Triton е получил по-надеждни спирачки с ABS и EBD-системи за безпроблемно справяне с допълнителната мощ. Джантите са 18-инчови с гуми Pirelli Scorpion ATR, използвани в рали Дакар.
Интериорът на концепцията е с кожен салон и надписи TMR на седалките. В серийното оборудване са включени USB изход, Bluetooth и безжична iPod връзка.