Модел 2011 на Mitsubishi Outlander пристига в Европа със съвсем леки козметични промени, но за сметка на това с изцяло нов турбодизелов 2.2 Di-D двигател, който е с мощност 175к.с. и е разработка на японската компания.
Моделът ще се предлага и с познатия ни 2.2-литров Di-D агрегат, доставящ 154к.с., който е взаимстван от френската група PSA, като и двата двигателя са комбинирани с шестстепенна механична скоростната кутия.
Автомобилът за първи път ще може да се поръча в комбинация от дизелов двигател и задвижване само към предните колела, като това е възможно с новия агрегат с мощност 175к.с. В този случай средният разход на гориво е 6.1л/100км., а ако е с 4WD система, той се покачва на 6.5л/100км.
Друго важно нововъведение при Outlander 2011 е новото върхово ниво на изпълнение, което във Великобритания се нарича GX4. То включва 18-инчови алуминиеви джанти, стъклен покрив, би-ксенонови светлини, кожена тапицерия, камера за обратно виждане и други екстри.
Моделът ще се предлага и с познатия ни 2.2-литров Di-D агрегат, доставящ 154к.с., който е взаимстван от френската група PSA, като и двата двигателя са комбинирани с шестстепенна механична скоростната кутия.
Автомобилът за първи път ще може да се поръча в комбинация от дизелов двигател и задвижване само към предните колела, като това е възможно с новия агрегат с мощност 175к.с. В този случай средният разход на гориво е 6.1л/100км., а ако е с 4WD система, той се покачва на 6.5л/100км.
Друго важно нововъведение при Outlander 2011 е новото върхово ниво на изпълнение, което във Великобритания се нарича GX4. То включва 18-инчови алуминиеви джанти, стъклен покрив, би-ксенонови светлини, кожена тапицерия, камера за обратно виждане и други екстри.