Когато един модел се задържи на пазара цели 30г. без да се въвежда ново поколение, това е гаранция за неговото качество, както и за интерес от страна на клиентите. Въпреки това, такива автомобили трябва да претърпяват леки козметични и механични промени периодично, за да поддържат желанието на своите фенове и да са в крак с модерните технологии.
Най-вероятно се досетихте, че става въпрос за „вечния” G-Class на Mercedes-Benz, по който немците ежегодно правят подобрения. Модел 2010г. на популярния джип се отличава външно единствено с нови джанти, капак на резервното колело и два допълнителни цвята – „palladium silver metallic” и матовия „designo platinum magno”.
Интериорът на автомобила е получил ново осветление и вече ще се предлага и с червено-черна кожена тапицерия designo, която може да се комбинира с дървени, пиано лак и дори от естествен камък (Labrador blue pearl) декорации, отново на designo.
Що се отнася до двигателите, с които ще се предлага Mercedes G-Class, заменен е единствено дизеловият 320 CDI (224к.с.) с 350 CDI (231к.с.), докато G 500 (388к.с.) и G 55AMG (507к.с.) остават без промяна. Моделът ще продължава да е наличен в къса, дълга и кабрио версии.
Най-вероятно се досетихте, че става въпрос за „вечния” G-Class на Mercedes-Benz, по който немците ежегодно правят подобрения. Модел 2010г. на популярния джип се отличава външно единствено с нови джанти, капак на резервното колело и два допълнителни цвята – „palladium silver metallic” и матовия „designo platinum magno”.
Интериорът на автомобила е получил ново осветление и вече ще се предлага и с червено-черна кожена тапицерия designo, която може да се комбинира с дървени, пиано лак и дори от естествен камък (Labrador blue pearl) декорации, отново на designo.
Що се отнася до двигателите, с които ще се предлага Mercedes G-Class, заменен е единствено дизеловият 320 CDI (224к.с.) с 350 CDI (231к.с.), докато G 500 (388к.с.) и G 55AMG (507к.с.) остават без промяна. Моделът ще продължава да е наличен в къса, дълга и кабрио версии.