Mini скоро ще въведе няколко нови модела, с които ще разшири още повече продуктовата си гама, но същевременно на пазара ще се появят и актуализираните версии на настоящите Cooper, Cooper Cabrio и Clubman.
Продажбите на обновените модели в Европа ще стартират през есента, като освен множеството козметични промени по външния вид и интериора, те са получили изцяло нови дизелови двигатели, разполагащи с технологията MINIMALISM и заменящи настоящите, разработени съвместно с PSA.
Двата нови агрегата са собствена разработка на BMW. Те имат изцяло алуминиева конструкция, система за директно впръскване на горивото и турбокомпресор с променлива геометрия на турбината.
Двигателите са с мощности 90 и 112к.с., като с първия ще са оборудвани Cooper и Clubman, а вторият ще е на разположение и при трите модела. Интересно е, че Cooper D Cabrio ще е първият открит автомобил на Mini, наличен с дизелов агрегат.
Новите двигатели са доста по-икономични от своите предшественици, което се дължи най-вече на технологията MINIMALISM. Така например, и при двете дизелови модификации на Cooper, средният разход на гориво е едва 3.8л/100км., а отделяните CO2 емисии 99гр.км. В същото време, Cooper D е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 9.7сек.
Визуалните промени по автомобилите се състоят в актуализираните им брони и фарове за мъгла, предни светлини и задни LED стопове. Моделите се предлагат с няколко нови вида джанти, както и с обновена палитра от екстериорни цветове.
В интериора също са настъпили промени, най-видими по централната конзола, където се открояват уредите за контрол на новите аудио система и климатична инсталация. На разположение на клиентите са и шест нови тапицерии, а в списъка с допълнителните екстри вече са включени радиото Mini Visual Boost и навигация с голям цветен дисплей, като стандартно всички модели разполагат с Bluetooth и USB изход.
Продажбите на обновените модели в Европа ще стартират през есента, като освен множеството козметични промени по външния вид и интериора, те са получили изцяло нови дизелови двигатели, разполагащи с технологията MINIMALISM и заменящи настоящите, разработени съвместно с PSA.
Двата нови агрегата са собствена разработка на BMW. Те имат изцяло алуминиева конструкция, система за директно впръскване на горивото и турбокомпресор с променлива геометрия на турбината.
Двигателите са с мощности 90 и 112к.с., като с първия ще са оборудвани Cooper и Clubman, а вторият ще е на разположение и при трите модела. Интересно е, че Cooper D Cabrio ще е първият открит автомобил на Mini, наличен с дизелов агрегат.
Новите двигатели са доста по-икономични от своите предшественици, което се дължи най-вече на технологията MINIMALISM. Така например, и при двете дизелови модификации на Cooper, средният разход на гориво е едва 3.8л/100км., а отделяните CO2 емисии 99гр.км. В същото време, Cooper D е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 9.7сек.
Визуалните промени по автомобилите се състоят в актуализираните им брони и фарове за мъгла, предни светлини и задни LED стопове. Моделите се предлагат с няколко нови вида джанти, както и с обновена палитра от екстериорни цветове.
В интериора също са настъпили промени, най-видими по централната конзола, където се открояват уредите за контрол на новите аудио система и климатична инсталация. На разположение на клиентите са и шест нови тапицерии, а в списъка с допълнителните екстри вече са включени радиото Mini Visual Boost и навигация с голям цветен дисплей, като стандартно всички модели разполагат с Bluetooth и USB изход.