Най-новото попълнение в продуктовата гама на Mini беше представено в столичния търговски център „The Mall”, където Countryman изскочи от един огромен кашон, привличащ вниманието на всички минаващи край него. Организаторите бяха нарекли операцията „Измъкни се”.
Въпреки че автомобилът е кросоувър, неговият дизайн е съобразен изцяло със специфичните за моделите на Mini черти, като той има по-голям пътен просвет, уголемена каросерия и четири врати.
Интериорът на Countryman също е в стила на останалите модели на марката, но той разполага с една уникална система, наречена Mini Centre Rail, която представлява релси по цялата дължина на вътрешността и е разположена между левите и десните седалки. На нея могат да се сложат различни видове кутии, поставки за чаши, мобилни устройства и т.н., които да се движат напред и назад.
Mini Countryman се предлага стандартно с четири места, но по желание на клиента отзад може да бъде монтирана триместна седалка, при това напълно безплатно. Обемът на багажното отделение пък е 350 литра, но то може да нараства до цели 1 170л. при сгъване на задните облегалки.
Двигателите, с които ще се предлага първоначално моделът са три бензинови и два дизелови, като мощностите им варира от 90к.с. при Mini One D Countryman до 184к.с. при Mini Cooper S Countryman. При последния 1.6-литровият агрегат разполага не само с twin-scroll турбокомпресор и директно впръскване на горивото, но и с напълно променливо газоразпределение.
От Mini са взели решение да вкарат в стандартното оборудване на автомобила множество технологии, допринасящи за понижаване разхода на гориво и отделните CO2 емисии. Сред тях са Регенерация на спирачната енергия (Brake Energy Regeneration), Автоматична функция Старт/ Стоп (Auto Start Stop), индикатор за превключване на предавките и спомагателни агрегати, които работят само тогава, когато са наистина необходими.
Стандартната скоростна кутия при всички модификации е шестстепенна механична, но като опция се предлага и шестстепенна автоматична Steptronic. При желание, клиентите могат да оборудват своя Countryman със системата за задвижване на четирите колела ALL4, която в екстремни ситуации може да прехвърля до 100% от мощността на агрегата към задните колела.
Въпреки че автомобилът е кросоувър, неговият дизайн е съобразен изцяло със специфичните за моделите на Mini черти, като той има по-голям пътен просвет, уголемена каросерия и четири врати.
Интериорът на Countryman също е в стила на останалите модели на марката, но той разполага с една уникална система, наречена Mini Centre Rail, която представлява релси по цялата дължина на вътрешността и е разположена между левите и десните седалки. На нея могат да се сложат различни видове кутии, поставки за чаши, мобилни устройства и т.н., които да се движат напред и назад.
Mini Countryman се предлага стандартно с четири места, но по желание на клиента отзад може да бъде монтирана триместна седалка, при това напълно безплатно. Обемът на багажното отделение пък е 350 литра, но то може да нараства до цели 1 170л. при сгъване на задните облегалки.
Двигателите, с които ще се предлага първоначално моделът са три бензинови и два дизелови, като мощностите им варира от 90к.с. при Mini One D Countryman до 184к.с. при Mini Cooper S Countryman. При последния 1.6-литровият агрегат разполага не само с twin-scroll турбокомпресор и директно впръскване на горивото, но и с напълно променливо газоразпределение.
От Mini са взели решение да вкарат в стандартното оборудване на автомобила множество технологии, допринасящи за понижаване разхода на гориво и отделните CO2 емисии. Сред тях са Регенерация на спирачната енергия (Brake Energy Regeneration), Автоматична функция Старт/ Стоп (Auto Start Stop), индикатор за превключване на предавките и спомагателни агрегати, които работят само тогава, когато са наистина необходими.
Стандартната скоростна кутия при всички модификации е шестстепенна механична, но като опция се предлага и шестстепенна автоматична Steptronic. При желание, клиентите могат да оборудват своя Countryman със системата за задвижване на четирите колела ALL4, която в екстремни ситуации може да прехвърля до 100% от мощността на агрегата към задните колела.