През следващите пет години, Mercedes-Benz планира да подобри значително аеродинамиката на своите автомобили, като целта е коефициентът им на челно съпротивление да пaдне до 0,20. Това ще помогне на компанията да намали консумацията на гориво на своите модели.
Според проект мениджъра на новия E-Class Райнер Тифенбах, в момента моделът има най-добрата аеродинамика не само от гамата автомобили на Mercedes, но и в сравнение с всичките си конкуренти. Неговият коефициент на челно съпротивление е 0,24, като диайнерите продължават да търсят начини за намаляне на този показател, което от своя страна да доведе до по-малка консумация на гориво.
Според проект мениджъра на новия E-Class Райнер Тифенбах, в момента моделът има най-добрата аеродинамика не само от гамата автомобили на Mercedes, но и в сравнение с всичките си конкуренти. Неговият коефициент на челно съпротивление е 0,24, като диайнерите продължават да търсят начини за намаляне на този показател, което от своя страна да доведе до по-малка консумация на гориво.