Когато един пазар е толкова голям колкото китайския, то автопроизводителите могат да си позволят да разработват модели специално за него и нуждите на местните клиенти.
Един от сегментите в Китай, чиято популярност постоянно нараства е този на удължените средноразмерни седани от висок клас. Именно поради тази причина повечето европейски автопроизводители разработват такива модели.
Наскоро от BMW показаха удължена версия на новата 5-Series и ето, че отговорът на Mercedes дойде само няколко седмици по-късно. Моделът E 300 L беше представен пред журналисти в Пекин, където се провежда международно автоизложение.
Удълженият E-Class е нараснал с 140мм. на дължина до 5 012мм., като е увеличено и междуосието му до 3 014мм. Разбира се, цялото допълнително пространство е използвано за комфорта на задните пътници, които се предполага, че ще са заможни бизнесмени и политици.
Интересно е също, че автомобилът е получил и по-голям пътен просвет, вероятно продиктуван от възможността за закачване на пода при преминаване през неравности, в следствие на по-дългото междуосие.
Освен в модификацията E 300 L, дългата версия на E-Class ще се предлага и в E 260 CGI L, като и двате разчитат да бензинови двигатели, съответно с мощности 245 и 204к.с.
Един от сегментите в Китай, чиято популярност постоянно нараства е този на удължените средноразмерни седани от висок клас. Именно поради тази причина повечето европейски автопроизводители разработват такива модели.
Наскоро от BMW показаха удължена версия на новата 5-Series и ето, че отговорът на Mercedes дойде само няколко седмици по-късно. Моделът E 300 L беше представен пред журналисти в Пекин, където се провежда международно автоизложение.
Удълженият E-Class е нараснал с 140мм. на дължина до 5 012мм., като е увеличено и междуосието му до 3 014мм. Разбира се, цялото допълнително пространство е използвано за комфорта на задните пътници, които се предполага, че ще са заможни бизнесмени и политици.
Интересно е също, че автомобилът е получил и по-голям пътен просвет, вероятно продиктуван от възможността за закачване на пода при преминаване през неравности, в следствие на по-дългото междуосие.
Освен в модификацията E 300 L, дългата версия на E-Class ще се предлага и в E 260 CGI L, като и двате разчитат да бензинови двигатели, съответно с мощности 245 и 204к.с.